Anmeldt 9. desember 2019

Veldig flott hotell, svært god service, god mat og hyggelig beliggenhet. Vi reiste med en stor gruppe og alt stemte for alle. Hotellet er stor nok med mange fellesområder som gjør det veldig godt egnet til å holde seminarer eller bedriftsworkshop.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, LMoso
Anmeldt 4. desember 2019

Vi hadde seminar på Hotell Hadeland, og hadde et fantastisk opphold. Nydelig hjemmelaget mat til alle måltider (og godt utvalg!), og veldig hyggelig og service-minded personale. Lokasjonen er også veldig flott, med utsikt over dalen og fine områder til å gå tur i. Vi var der i slutten av november, og hotellet bød på nydelig julestemning. Anbefales!

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, Relax736314
Anmeldt 6. november 2019

Ypperlig beliggenhet, veldig fine rom og hyggelig betjening. Serveringen er veldig god og lunsjbordet er kjempeflott !
Hotellet bør oppleves !! Det passer godt som seminar/konferansested
Søsterkirkene ligger nært hotellet og kan besøkes

Romtips: Veldig god utsikt fra hotellet
Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, _ob_oere
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Fremragende treff grunnet et utrolig flott hotell (for en utsikt!) med dedikerte medarbeidere og prikkfritt arrangement. 46 medlemmer/gjester var alle svært godt fornøyd. Rene, greie rom. Fantastisk mat både på grillaften (med bl.a. Hvalkjøtt) og bakett med fire lekre retter. Mørt kjøtt vedr entrecoten. Betjening var veldig løsningsorientert. Tusen takk vi kommer gjerne igjen. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Tor-Arnt R
Anmeldt 21. august 2019

Hadeland hotell er verdt et besøk med sin hyggelige og imøtekommende betjening, svært god mat, behagelige rom og møterom + en flott terrasse med fantastisk utsikt.

Har man tid til overs ligger de to steinkirkene fra Middelalderen, Nikolai kirken og Maria kirken (Søster kirkene), glasslåven på Granavollen og Steinhuset bare noen steinlkst unna.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 41 531