Anmeldt 16. november 2020 via mobile enheter

hotell,beliggende i vakre rolige omgivelser på «toppen» av Hadeland. Møtefasilitetene holder god kvalitet.Hotellet har hyggelig betjening og meget supert kjøkken med Norges beste konferanserestaurant gjør oppholdet til en opplevelse. Overnattingsværelsene helt ok

Dato for oppholdet: mars 2019
1  Takk, larsj898
Anmeldt 12. november 2020

Vi var en seminargjeng på 15 personer som bodde på hotellet en uke. Veldig hyggelig betjening. God mat. Flott beliggenhet. Rommene er enkle, men rene og skikkelige. Ideelt sted å føle seg hjemme over litt tid. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, MST1234567
Anmeldt 2. november 2020

Enkelt hotell med nydelig beliggenhet og hjelpsomt personale. Når du skal arrangere kurs - konferanser er det viktig med gode møteromsfasiliteter + god internett tilgang i hele hotellet. Alt funket perfekt på dette hotellet. I tillegg var maten fortreffelig.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, 801ingarb
Anmeldt 23. september 2020

Nydelig mat og god service til akseptabel pris. Nydelig utsikt og grei avstand fra Oslo. ca 1 time med bil. Tog til Gran er også mulig.

Hotellet passer ypperlig for vår gruppe som er et kor på ca 35 medlemmer.

Rommene har enkel standard. Noen er renovert til veldig bra standard. Renovering har startet på flere rom.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Kitty544
Anmeldt 9. desember 2019

Veldig flott hotell, svært god service, god mat og hyggelig beliggenhet. Vi reiste med en stor gruppe og alt stemte for alle. Hotellet er stor nok med mange fellesområder som gjør det veldig godt egnet til å holde seminarer eller bedriftsworkshop.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, LMoso