Anmeldt 9. september 2018

Nydelig sted i vakre historiske omgivelser, et flott og rolig kulturlandskap, gode senger/ b romi duse fine farger,, deilig stor og "oversiktlig" frokostbuffe, med bl.a nybakt brød, vaffelrøre og hjemmelaget pålegg, bredt spekter av melk, kaffe og juice, alt i hyggelige omgivelser og med god og påpasselig service.
Anbefales på det varmeste. Hit kan en reise gentas.

Romtips: Rom med utsikt mot hagen.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, karink781
Stig F, Daglig leder på Granavolden Gjæstgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Hjertelig velkommen tilbake :-)

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og flott service for seks pensjonerte damer som møttes til middag etter julekonsert. Hele området Granavollen har historisk sus og spisestedet har en lun og hjemmekoselig atmosfære.

Dato for oppholdet: desember 2017
2  Takk, Solveig222
Stig F, Daglig leder på Granavolden Gjæstgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding om oppholdet her hos oss. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære med gamle bygninger og et fantastisk personell. Her er ingenting umulig, « det ordner vi « var tonen. Nydelig hjemmelaget middag og flott frokost. Vi fikk fine enkle enkeltrom som passet oss utmerket. Absolutt verdt et besøk

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Paal H
Stig F, Daglig leder på Granavolden Gjæstgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Takk for svært hyggelig tilbakemelding, og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Har vært nysgjerrig på Granavollen og Søsterkirkene i mange år. Når vi endelig fikk avlagt et besøk, var det et kjempeplass at det gikk an å få kjøpt kaffe og lunsj på Gjæstgiveriet. Kaffen ble Stallkaffe 55kr) som var en iskaffe. Den var veldig god. Panini med skinke fra fjordgris (95kr) og rekesmørbrød (105kr) var tiltalende og godt. Nydelige, historiske omgivelser i Gjestgiveriets hage i det flotte kulturlandskapet satte en spiss på opplevelsen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, hegesolerod
Stig F, Daglig leder på Granavolden Gjæstgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2018

Så hyggelig å høre at dere var fornøyde med besøket hit. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Dette var så enormt bra. Mitt første besøk der. Det var så utrolig hjemmekoselig, for et personale. Alle hadde det tydelig helt topp på jobb virket som en familie. Hele stedet var nydelig oppusset. Vakre farger og interiør. Her er det virkelig historie og er det norske Toscana. Maten var også helt fantastisk.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, SvanhildHavnV
Stig F, Daglig leder på Granavolden Gjæstgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2018

Tusen takk for strålende tilbakemelding :-) Det er et privilegium å kunne dele de gode opplevelsene på et sted der historien lever. Hjertelig velkommen tilbake.