Paal R-H
4,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Stig F, Daglig lederGranavolden Gjæstgiveri, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 2. des. 2018
Takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen igjen.
kr 1 935
35.8 km fra Granavolden Gjæstgiveri
Se flere hoteller i Gran
2025 av 51 anmeldelser
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Vi var på Granavolden Gjæstegiveri i forbindelse med jobben. Det var fine fasiliteter. Vi hadde også omvisning i søsterkirkene og glasslåven. Rommene var fine og rene! Men det aller beste var maten! Det var fantastisk mat til frokost, lunsj og middag. De tilpasset også maten til de som trengte det. Servitørene var oppmerksomme og dyktige. Dette var ett flott opphold.

Dato for oppholdet: november 2018
4  Takk, 817kristinek
Stig F, Daglig leder på Granavolden Gjæstgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding. Fornøyde gjester er vår aller viktigste prioritet. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 9. september 2018

Nydelig sted i vakre historiske omgivelser, et flott og rolig kulturlandskap, gode senger/ b romi duse fine farger,, deilig stor og "oversiktlig" frokostbuffe, med bl.a nybakt brød, vaffelrøre og hjemmelaget pålegg, bredt spekter av melk, kaffe og juice, alt i hyggelige omgivelser og med god og påpasselig service.
Anbefales på det varmeste. Hit kan en reise gentas.

Romtips: Rom med utsikt mot hagen.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, karink781
Stig F, Daglig leder på Granavolden Gjæstgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Hjertelig velkommen tilbake :-)

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og flott service for seks pensjonerte damer som møttes til middag etter julekonsert. Hele området Granavollen har historisk sus og spisestedet har en lun og hjemmekoselig atmosfære.

Dato for oppholdet: desember 2017
2  Takk, Solveig222
Stig F, Daglig leder på Granavolden Gjæstgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding om oppholdet her hos oss. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære med gamle bygninger og et fantastisk personell. Her er ingenting umulig, « det ordner vi « var tonen. Nydelig hjemmelaget middag og flott frokost. Vi fikk fine enkle enkeltrom som passet oss utmerket. Absolutt verdt et besøk

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Paal H
Stig F, Daglig leder på Granavolden Gjæstgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Takk for svært hyggelig tilbakemelding, og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Har vært nysgjerrig på Granavollen og Søsterkirkene i mange år. Når vi endelig fikk avlagt et besøk, var det et kjempeplass at det gikk an å få kjøpt kaffe og lunsj på Gjæstgiveriet. Kaffen ble Stallkaffe 55kr) som var en iskaffe. Den var veldig god. Panini med skinke fra fjordgris (95kr) og rekesmørbrød (105kr) var tiltalende og godt. Nydelige, historiske omgivelser i Gjestgiveriets hage i det flotte kulturlandskapet satte en spiss på opplevelsen.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, hegesolerod
Stig F, Daglig leder på Granavolden Gjæstgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2018

Så hyggelig å høre at dere var fornøyde med besøket hit. Hjertelig velkommen tilbake.