Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 8. juli 2020

Granavolden har atmosfære og bygningene og omgivelsene vitner om en lang historie. Det er særdeles kjekt å gå tur i dette vakre landskapet og ta inn over seg kulturhistorien, jordbrukslandskapet og de flotte bygningene, kirkene og steinhuset som ligger like ved.
Jeg bodde på et enkeltrom, rom 51 som ligger i et anneks. Rommet ligger rett ved inngangsdøren og jeg fryktet at jeg skulle vekkes opp hver gang noen kom eller gikk. Min uro var ubegrunnet. Gjestene i annekset var nok eldre enn meg, og siste slamring med døren var unnagjort ca 21:30. Så jeg fikk en særdeles lang og god nat på Granavolden. Rommet var ellers svært lite og det ble fort overfylt når min voluminøse kropp befant seg utenfor sengen. Derfor ikke full pott fra meg.
Men her vil jeg definitvit bruke mer tid, og jeg kommer tilbake ved en senere anledning.

3  Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Selv i regnvær er det vakkert på Gran. Granavolden er ikke bare et sted for regjeringsforhandlinger, men ypperlig for kurs og møter. Gode møtefasiliteter, raskt Internett, nyoppussede (om enn små) rom og hyggelig, gjestfri betjening. Alt i historiske omgivelser like ved søsterkirkene og med flere attraksjoner i nærheten.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, magnen2018
Anmeldt 9. februar 2020

Tur gjennom historisk kulturlandskap i Gran 21. august for brukere av dagsenteret ved Lunner Omsorgsenter. Busstur gjennom nasjonalt kulturlandskap i Røykenvik - Tingelstadhøgda - Granavollen med stopp ved Tingelstad gamle kirke (St. Petri) fra 1200-tallet. Meget god lunsj ved Granavollen Gjæstgiveri. Under lunsjen hadde vi orientering om Glasslåven kunstsenter og Granavollen for øvrig av styreleder i glasslåven, Randi Thorsen (nåværende ordfører i Gran kommune). Etterpå var det rusletur på Granvollen og mange besøkte Glasslåven kunstsenter. En meget vellykket dag.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, KnutS193
Anmeldt 17. januar 2020

Vi overnattet på Granavolden i forbindelse med skirenn på Lygna. Ved innsjekk fikk vi tildelt et rom med felles bad på gangen - ved bestilling anga vi rom med bad, men bookingselskapet hadde gitt oss et uten. Verstskapet på Granavollen kunne ikke endre rom den kvelden, siden det var fullt belegg - men vi fikk byttet rom påfølgende dag, med et påslag i pris.
Sengene var gode, og vi fikk slappet godt av. Rommene var små, og det ble trangt med mye bagasje. Frokosten var velldig variert første dagen, men utvalget ble noe endret i helgen. Veldig hyggelig betjening, både i resepsjon og spisesal, dette trekker opp helhetsinntrykket. Rommene var ikke ideelle for flere netter, med mye medbrakt utstyr, men jeg kommer gjerene tilbake på en "kjærestetur".

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, Reiseglad_60-modell
Stig F, Daglig leder på Granavolden Gjæstgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2020

Takk for din tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake på kjærestetur!

Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

2 netters overnatting helg. Omkranset av fantastiske omgivelser med søsterkirkene og flott utsikt. Her er det stille og rolig, betjeningen svært imøtekommende og hyggelig, og rommene er fine. Vi hadde dobbeltrom med eget bad i kårstuen. Vi reiste med en ettåring og praktisk og fin barneseng var satt frem til oss på rommet.

Vi spiste kun frokost på Granavolden. Meget godt og ferskt brød, godt utvalg av pålegg og egg, inkl. eggerøre, bacon etc. Vi stekte vafler og koste oss med dem. En herlig start på dagen.

Anbefales og vi skal tilbake hit.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 480gisles
Stig F, Daglig leder på Granavolden Gjæstgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold. Hjertelig velkommen tilbake.