ZenHotels.com
Anmeldt 22. april 2013

Dato for oppholdet: april 2013
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Dato for oppholdet: juli 2019
Stig F, Daglig leder på Granavolden Gjæstgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2019

Anmeldt 6. juni 2018

Romtips: På nogle værelser er dobbeltsengen ret smalle, så hvis I ikke er nyforelskede, kan man bede om et værelse med en bredere dobbeltseng.
Dato for oppholdet: juni 2018
Stig F, Daglig leder på Granavolden Gjæstgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2018

Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Dato for oppholdet: november 2017
Stig F, Daglig leder på Granavolden Gjæstgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2017

Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Dato for oppholdet: juni 2017
Stig F, Daglig leder på Granavolden Gjæstgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2017