Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Bursdagslunch på Granavolden for 10 personer. Full klaff! Hjelpsomhet, service, vennlighet, humor, god mat, fin oppdekning i eget rom, you name it, vi kommer tilbake! Det var heller ingen ulempe at prisene var overkommelige og omgivelsene vakre.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, trondm949
Anmeldt 9. mai 2021

Vi følte oss vel mottatt, da vi fant ut at det var kafé her. Hyggelig betjening God kakao fantastiske vafler. Kommer gjerne tilbake for å prøve andre ting på menyen. Stedet har god atmosfære. Det oser bare nasjonalromantikk her.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Rullestugeturist
Anmeldt 14. oktober 2020 via mobile enheter

Vi hadde 2 døgns opphold i midtuke, på kjærestetur. Det ble et særdeles hyggelig opphold med gode frokoster i nydelig hjortemiddag.
Rommet var hyggelig og rent med gode senger og sengetøy.
Hotellet ligger i historiske omgivelser med Søster-kirkene og Pilgrimssenter rett ved og på tunet finner man også Glasslåven som er et kunstnersenter.
Selve hotellet er delt opp med overnatting i flere bygninger, men i hovedhuset finnes bl.a hyggelig stuer, restaurant og resepsjon med levende lys i alle vinduer. Vi kommer gjerne tilbake :-)

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, MElisabeth
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde her en natt på vei til Kistefos. Vakre omgivelser, mye historie, hyggelig personale, fint rom. Anbefales! Pilgrimsleden går gjennom området og de to fine middelalderkirkene rett over veien gir et historisk sus over oppholdet.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, ritar246
Anmeldt 8. juli 2020

Granavolden har atmosfære og bygningene og omgivelsene vitner om en lang historie. Det er særdeles kjekt å gå tur i dette vakre landskapet og ta inn over seg kulturhistorien, jordbrukslandskapet og de flotte bygningene, kirkene og steinhuset som ligger like ved.
Jeg bodde på et enkeltrom, rom 51 som ligger i et anneks. Rommet ligger rett ved inngangsdøren og jeg fryktet at jeg skulle vekkes opp hver gang noen kom eller gikk. Min uro var ubegrunnet. Gjestene i annekset var nok eldre enn meg, og siste slamring med døren var unnagjort ca 21:30. Så jeg fikk en særdeles lang og god nat på Granavolden. Rommet var ellers svært lite og det ble fort overfylt når min voluminøse kropp befant seg utenfor sengen. Derfor ikke full pott fra meg.
Men her vil jeg definitvit bruke mer tid, og jeg kommer tilbake ved en senere anledning.

3  Takk, Lars Vagle S