Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Min kjære og jeg syklet grusveier fra Gjøvik dels på gamle kongeveier og forventningene steg etterhvert som vi nærmet oss vårt anbefalte overnattingssted på vår vei gjennom markene mot Oslo. For en ærverdig, meget spesiell plass. Rommet var delikat, tunet med skyggefulle sittegrupper hvor vi nøt vår aperol før middagen - alt stemte. Kronen på verket er den behagelige betjeningen som gjør at du føler at du er på en spesiell plass. Det har vært gjestgiveri på stedet i hundrevis av år, søsterkirkene har stått på stedet i snart 1000 år. Å sykle inn til dette stedet var en perfekt opptakt for oss som elsker historiens sus. Vi skal tilbake. Anbefales.

Takk, Svein G
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste middag hos dere 22.07. 2021
Fikk servert en liten forret med tanken på pris og rosévinen ble servert romtemperert ( varm)
Med lik saus på kyllingen og svinenakken , gjør ett nytt besøk lite spennende , maten var også lite krydret.
En fikk følelsen av litt samlebånd produsert mat og lite fantasi.
Ellers var servicen å maten god.

Takk, monamQ4182NH
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Bursdagslunch på Granavolden for 10 personer. Full klaff! Hjelpsomhet, service, vennlighet, humor, god mat, fin oppdekning i eget rom, you name it, vi kommer tilbake! Det var heller ingen ulempe at prisene var overkommelige og omgivelsene vakre.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, trondm949
Anmeldt 9. mai 2021

Vi følte oss vel mottatt, da vi fant ut at det var kafé her. Hyggelig betjening God kakao fantastiske vafler. Kommer gjerne tilbake for å prøve andre ting på menyen. Stedet har god atmosfære. Det oser bare nasjonalromantikk her.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Rullestugeturist
Anmeldt 14. oktober 2020 via mobile enheter

Vi hadde 2 døgns opphold i midtuke, på kjærestetur. Det ble et særdeles hyggelig opphold med gode frokoster i nydelig hjortemiddag.
Rommet var hyggelig og rent med gode senger og sengetøy.
Hotellet ligger i historiske omgivelser med Søster-kirkene og Pilgrimssenter rett ved og på tunet finner man også Glasslåven som er et kunstnersenter.
Selve hotellet er delt opp med overnatting i flere bygninger, men i hovedhuset finnes bl.a hyggelig stuer, restaurant og resepsjon med levende lys i alle vinduer. Vi kommer gjerne tilbake :-)

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, MElisabeth