Priceline
Moss, Norge
Anmeldt 29. juli 2021
0.6 km fra Granavolden Gjæstgiveri
Gratis parkering
Hotel front with silo entrance
    kr 1 998
    • Algotels
    35.6 km fra Granavolden Gjæstgiveri
    Se flere hoteller i Gran
    Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Etter besøk på Kistefos-museet og Hadeland Glassverk, passet det bra med overnatting på Granavolden før turen går nordover. Greit og velholdt anlegg. Vi hadde et enkelt men ok rom. Bra opplegg både for frokost og middag. Granavolden kan helt fint anbefales for en overnatting i dette området!

Takk, bjornt1959
    Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Min kjære og jeg syklet grusveier fra Gjøvik dels på gamle kongeveier og forventningene steg etterhvert som vi nærmet oss vårt anbefalte overnattingssted på vår vei gjennom markene mot Oslo. For en ærverdig, meget spesiell plass. Rommet var delikat, tunet med skyggefulle sittegrupper hvor vi nøt vår aperol før middagen - alt stemte. Kronen på verket er den behagelige betjeningen som gjør at du føler at du er på en spesiell plass. Det har vært gjestgiveri på stedet i hundrevis av år, søsterkirkene har stått på stedet i snart 1000 år. Å sykle inn til dette stedet var en perfekt opptakt for oss som elsker historiens sus. Vi skal tilbake. Anbefales.

Takk, Svein G
    Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste middag hos dere 22.07. 2021
    Fikk servert en liten forret med tanken på pris og rosévinen ble servert romtemperert ( varm)
    Med lik saus på kyllingen og svinenakken , gjør ett nytt besøk lite spennende , maten var også lite krydret.
    En fikk følelsen av litt samlebånd produsert mat og lite fantasi.
    Ellers var servicen å maten god.

Takk, monamQ4182NH
    Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Bursdagslunch på Granavolden for 10 personer. Full klaff! Hjelpsomhet, service, vennlighet, humor, god mat, fin oppdekning i eget rom, you name it, vi kommer tilbake! Det var heller ingen ulempe at prisene var overkommelige og omgivelsene vakre.

Dato for oppholdet: april 2021
    Takk, trondm949
    Anmeldt 9. mai 2021

Vi følte oss vel mottatt, da vi fant ut at det var kafé her. Hyggelig betjening God kakao fantastiske vafler. Kommer gjerne tilbake for å prøve andre ting på menyen. Stedet har god atmosfære. Det oser bare nasjonalromantikk her.

Dato for oppholdet: mai 2021
    Takk, Rullestugeturist