Anmeldt 29. juli 2021

Vi bor i Moss og istedenfor en dagstur til Kistefos galleri bestemte vi oss for å bo her på Granavolden en natt. Og det er vi glad for.

Vi var heldig med været også. Vi kom dit og fikk et nydelig dobbeltrom med eget bad i rom 52.
Vi dro rett til restauranten for en kjempegod middag, dessert og drinker. Servitøren tok seg tid til å fortelle oss om Søster kirkene sin historie, og vi tok en tur for å titte på disse etter middagen.

Etter å ha slappet av på rommet vårt litt ruslet vi rundt i hotellområdet, der de hadde mye vakre blomster, nydelig utsikt og mange fine utesitteplasser.
Vi hadde glemt kortstokk så dette fikk vi lånt i resepsjonen. Vi satt ute og spilte kort til det ble mørkt og stemningen kunne ikke vært mer koselig.

Etter en god natts søvn spiste vi en kjempegod frokost før avreise.

1  Takk, smosbak
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Etter besøk på Kistefos-museet og Hadeland Glassverk, passet det bra med overnatting på Granavolden før turen går nordover. Greit og velholdt anlegg. Vi hadde et enkelt men ok rom. Bra opplegg både for frokost og middag. Granavolden kan helt fint anbefales for en overnatting i dette området!

Takk, bjornt1959
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Min kjære og jeg syklet grusveier fra Gjøvik dels på gamle kongeveier og forventningene steg etterhvert som vi nærmet oss vårt anbefalte overnattingssted på vår vei gjennom markene mot Oslo. For en ærverdig, meget spesiell plass. Rommet var delikat, tunet med skyggefulle sittegrupper hvor vi nøt vår aperol før middagen - alt stemte. Kronen på verket er den behagelige betjeningen som gjør at du føler at du er på en spesiell plass. Det har vært gjestgiveri på stedet i hundrevis av år, søsterkirkene har stått på stedet i snart 1000 år. Å sykle inn til dette stedet var en perfekt opptakt for oss som elsker historiens sus. Vi skal tilbake. Anbefales.

Takk, Svein G
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste middag hos dere 22.07. 2021
Fikk servert en liten forret med tanken på pris og rosévinen ble servert romtemperert ( varm)
Med lik saus på kyllingen og svinenakken , gjør ett nytt besøk lite spennende , maten var også lite krydret.
En fikk følelsen av litt samlebånd produsert mat og lite fantasi.
Ellers var servicen å maten god.

Takk, monamQ4182NH
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Bursdagslunch på Granavolden for 10 personer. Full klaff! Hjelpsomhet, service, vennlighet, humor, god mat, fin oppdekning i eget rom, you name it, vi kommer tilbake! Det var heller ingen ulempe at prisene var overkommelige og omgivelsene vakre.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, trondm949