Fantastisk!!

Helt fantastisk!! Trengte en matbit da vi kom over denne svert koselige og hyggelig kafeen. God mat... les mer

Anmeldt 15. april 2023
Explorer14210794985
Stabekk, Norge
Svært bra

Så koselig betjening. Ryddig og rent. Spennende varer og menyen på cafén. God latte og godt... les mer

Anmeldt 22. februar 2023
Anne Marie S

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Beste plassen å stoppe på mellom oslo og vestlandet. Har den beste osten, is, kaffi, øl og alt anna ein vil kjøpe!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, stridz9000
annalovindajup, Daglig leder på Avdemsbue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Tusen takk! 😃

Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Stoppet på vei til Oslo. Hadde hørt om dette landhandleriet. Veldig spesiell butikk med nostalgi. Originalt inventar fra 1800 tallet. Et lite museum. Verdt er besøk. Dessverre hadde de ikke ferske bakervarer når vi var der så det blir nok en tur innom en annen gang også. Vi kjøpte sjokolade, syltetøy og flatbrød. Smakte på sjokoladen og den var kjempegod!
Vi kommer tilbake! 👍🏼

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, benttte
annalovindajup, Daglig leder på Avdemsbue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2018

Tusen takk for gode ord! Velkomen attende! 😃

Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Hyggelig kombinasjon av delikatessebutikk og kafé. Gode og spennende produkter fra småprodusenter. Spis en superduper rømmevaffel med kaffe til. Kjøp med deg noe godt.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Tommygrytten
annalovindajup, Daglig leder på Avdemsbue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2018

Takk for gode ord! 😃

Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Vi stopper alltid her når vi er på disse kanter. Her har de lokale produkter og i tillegg fantastisk is og kaffe. Imponerende at de har fått til denne koselige plassen.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 702kristink
annalovindajup, Daglig leder på Avdemsbue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2017

Tusen takk for gode ord! 😃

Anmeldt 16. juni 2017 via mobile enheter

Artig liten butikk med koselig cafekrok. Spennende kortreiste oster og andre matvarer. God kaffi og is. Anbefaler ett stopp her

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Rerons