Et smykke av et sted

Vi var på vei til Åndalsnes da vi stakk innom denne perlen av et sted hvor gammelt møter nytt. Det... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Pideren90
Oslo, Norge
For en flott plass

Hvem skulle tro at denne perla ligger 3 m fra Europaveien. Det er første stedet med kortreistmat... les mer

Anmeldt 20. februar 2021
Sunnm
Ålesund, Norge

Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Så koselig og komme inn i butikken. Den nye delen var utrolig med naturen rett inn. God kaffe og isen smakte så godt. Hyggelig betjening. Landhandleri hadde mye spennende å by på.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Anne Marie S
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Mangfoldig gårdsutsalg like ved riksveien. Lokale og meget gode oster, pølser, brød , lefser og kjeks. Vi spiste Sara Bernard og ordentlige rømmevafler - de beste vi har spist på lenge!! De gamle landhandleri lokalene - severdige! - har i sommer fått et moderne serveringslokale i tillegg med stilig arkitektur og flott utsikt over dalen. Og imøtekommende betjening! Virkelig verdt et stopp.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, DagB45
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Her får du enkel, god mat laget av lokale råvarer. Vi spiste nydelig pizza og avsluttet måltidet med is og kaffe av beste sort. Vi kommer definitivt igjen. Hyggelig og rask betjening. Det er også et velassortert utsalg av lokalmat. De var dessverre utsolgt for bladgrønt (utrolig sprø og god) fordi den nyåpnede restauranten hadde så stor avsetning.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 598maritl
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Endelig god veimat på veg til hytta! Kvalitetsmat med utsikt og til en heit grei pris. Samtidig mulighet for å handle lokale produkter i butikken.
Nydelig utsikt fra den nye restauranten

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, audhildh2017
Anmeldt 6. november 2018

Skikkelig kjekk plass med godt utvalg, god kaffe og mat. Et av stedene det er verdt å stoppe for å sikre seg litt lokale delikatesser.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, torarnef2017