Kvalitet

Koseleg butikk og kafé med fin utsikt og god kvalitetsmat. Alt fall i smak: ulik pizza med tynn... les mer

Anmeldt 17. juli 2022
helgah944
ANBEFALES!!!

Butikker som dette gjør meg lykkelig! Stort utvalg i øl fra mindre produsenter til en hyggelig... les mer

Anmeldt 30. august 2021
19kentj

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

God lokalmat og forfriskning i fantastiske omgivelser. Trivelig betjeningTommel opp og 10/10 poeng

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Hallbjørn L
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Herlig dingeldangel-butikk og nydelig bevertning - hyggelig, kjapp og presis service.
Kort og godt supert!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 248wolfgangp
Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Så koselig og komme inn i butikken. Den nye delen var utrolig med naturen rett inn. God kaffe og isen smakte så godt. Hyggelig betjening. Landhandleri hadde mye spennende å by på.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Anne Marie S
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Mangfoldig gårdsutsalg like ved riksveien. Lokale og meget gode oster, pølser, brød , lefser og kjeks. Vi spiste Sara Bernard og ordentlige rømmevafler - de beste vi har spist på lenge!! De gamle landhandleri lokalene - severdige! - har i sommer fått et moderne serveringslokale i tillegg med stilig arkitektur og flott utsikt over dalen. Og imøtekommende betjening! Virkelig verdt et stopp.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, DagB45
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Her får du enkel, god mat laget av lokale råvarer. Vi spiste nydelig pizza og avsluttet måltidet med is og kaffe av beste sort. Vi kommer definitivt igjen. Hyggelig og rask betjening. Det er også et velassortert utsalg av lokalmat. De var dessverre utsolgt for bladgrønt (utrolig sprø og god) fordi den nyåpnede restauranten hadde så stor avsetning.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 598maritl