ANBEFALES!!!

Butikker som dette gjør meg lykkelig! Stort utvalg i øl fra mindre produsenter til en hyggelig... les mer

Anmeldt 30. august 2021
19kentj
Et smykke av et sted

Vi var på vei til Åndalsnes da vi stakk innom denne perlen av et sted hvor gammelt møter nytt. Det... les mer

Anmeldt 23. juli 2021
Pideren90
Oslo, Norge

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Innom for middag, der vi spiste både vanlig og glutenfri pizza. Veldig god mat og rask og hyggelig betjening. Fin landhandel med mye lokalmat. Den unge, blide og kunnskapsrike jenta i butikken imponerte. Sjelden å oppleve ungdom i sommerjobb, i hvert fall antar jeg at det var det, ha så god kunnskap om det de selger. Kommer definitivt tilbake.

1  Takk, hgrind
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

God lokalmat og forfriskning i fantastiske omgivelser. Trivelig betjeningTommel opp og 10/10 poeng

Takk, Hallbjørn L
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Herlig dingeldangel-butikk og nydelig bevertning - hyggelig, kjapp og presis service.
Kort og godt supert!

1  Takk, 248wolfgangp
Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Så koselig og komme inn i butikken. Den nye delen var utrolig med naturen rett inn. God kaffe og isen smakte så godt. Hyggelig betjening. Landhandleri hadde mye spennende å by på.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Anne Marie S
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Mangfoldig gårdsutsalg like ved riksveien. Lokale og meget gode oster, pølser, brød , lefser og kjeks. Vi spiste Sara Bernard og ordentlige rømmevafler - de beste vi har spist på lenge!! De gamle landhandleri lokalene - severdige! - har i sommer fått et moderne serveringslokale i tillegg med stilig arkitektur og flott utsikt over dalen. Og imøtekommende betjening! Virkelig verdt et stopp.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, DagB45