Kvalitet

Koseleg butikk og kafé med fin utsikt og god kvalitetsmat. Alt fall i smak: ulik pizza med tynn... les mer

Anmeldt 17. juli 2022
helgah944
ANBEFALES!!!

Butikker som dette gjør meg lykkelig! Stort utvalg i øl fra mindre produsenter til en hyggelig... les mer

Anmeldt 30. august 2021
19kentj

Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

På vei fra Åndalsnes til Østlandet la vi inn første stopp på Avdemsbue. Denne gangen ble det kun kaffe og kake, men de har også noen matretter. Vi satt ute i nydelig vær, med fin utsikt over dalen. På vei ut handlet vi med oss noen produkter fra landhandleriet. Dette er en koselig plass, vel verdt et stopp

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, LineH79
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Innom for middag, der vi spiste både vanlig og glutenfri pizza. Veldig god mat og rask og hyggelig betjening. Fin landhandel med mye lokalmat. Den unge, blide og kunnskapsrike jenta i butikken imponerte. Sjelden å oppleve ungdom i sommerjobb, i hvert fall antar jeg at det var det, ha så god kunnskap om det de selger. Kommer definitivt tilbake.

1  Takk, hgrind
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

God lokalmat og forfriskning i fantastiske omgivelser. Trivelig betjeningTommel opp og 10/10 poeng

Takk, Hallbjørn L
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Herlig dingeldangel-butikk og nydelig bevertning - hyggelig, kjapp og presis service.
Kort og godt supert!

1  Takk, 248wolfgangp
Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Så koselig og komme inn i butikken. Den nye delen var utrolig med naturen rett inn. God kaffe og isen smakte så godt. Hyggelig betjening. Landhandleri hadde mye spennende å by på.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Anne Marie S