Anmeldt 23. juni 2021

Vi skulle kun overnatte en natt på vei videre på ferie og valgte denne plassen pga beliggenheten. Og beliggenheten var helt perfekt for oss. Vi hadde en hytte med plass til 3 med kort vei til sanatæranlegg, kjøkken etc. En enkel hytte uten vann.

Hytta var ren og fin, og passet ypperlig for oss for en natt. Men beliggenheten var litt trist, for den lå tett oppi bobiler og campingvogner. For en natt gikk det helt fin.

Vi ble hyggelig mottatt da vi kom, hytta inneholdt det vi trengte, sanitæranleggene var ok. Vi kan godt finne på å bo her igjen om vi er på gjennomreise.

Takk, Berit H
Anmeldt 8. juli 2020

Dette er vi ikke fornøyd med. Ikke vasket i den ene hytta av våre to. Ekkel følelse i disse koronatider. Ikke pære i lys på soverom, ikke papir på do, hull i dør inn til soverom. Ikke informasjon om WiFi passord. Generelt utdatert sted, dessverre.

Takk, 77ingunns
Anmeldt 6. september 2019

Denne gangen fik jeg en hytte som var litt skjev og skakk med masse rot utenfor. men ren og pen innvendig. Hyggelig vertskap. Campingen er ikke å langt fra Mosjøen ca midt mellom Mosjøen og Mo i Rana.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, harald512
Anmeldt 25. juli 2016

Etter en noe dårlig erfaring i fjord med hytteleie dro vi med egen vogn i år. Helt grei campingplass. Dusjene var helt ok men sluket var rimelig fulle med hår og bøss. Du får 5 minutter dusj/vann for 15.- Kr. Toalettene var greie nok til å være offentlig. Så er mann i camping modus og ikke hotell modus er dette en fin plass. Vågå er en koselig plass.

Romtips: Liten camping plass med få hytter, husk å bestille plass.
Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, KristinTaerud
Anmeldt 17. juli 2015

vi bodde i en leilighet som var alt annet en ren da vi annkom. slukte på bade var helt tett, så morgen dusjen resulterete i overforsvømmelse. Stedet i seg selv var jo fint. Hadde det vært rent hadde vi ikke hatt noe å utsette på plassen.

Romtips: Ta med støvklut og langkost
Dato for oppholdet: juli 2015
5  Takk, KristinTaerud