Priceline
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

I forbindelse med tur til Galdhøpiggen booket vi oss inn på «Olastugu». Det var en fantastisk opplevelse! Nydelige omgivelser i typisk «sæterstil». Flotte rom og godt utstyrt kjøkken. God planløsning på hytten som gav mye romfølelse. Eget bad med dusj og toalett (godt med varmtvann). Anbefales på det sterkeste dersom du planlegger tur i nærområdet!

1  Takk, krirye92
Anmeldt 4. august 2017

Romtips: Alle huisjes hebben badkamer, keuken en houtkachel. BBQ ter gebruik
Dato for oppholdet: juli 2017