TripadvisorUSD 124
eDreamsUSD 124
Agoda.comUSD 176
Etrip
Anmeldt 7. august 2020

God middag og fantastisk dessert!
Bestilte stekt fjellaure og hjemmelaget is og bær etter en tur på Synshorn.
Sjokolademoussen smakte mørk og fyldig sjokolade.
Hyggelig betjening og koslig lokale.
Var bare på dagsbesøk.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, knutmarstein
Anmeldt 19. juli 2020

Rene fine rom. Middagen var buffe. Variert og svært god mat. Gode råvarer som f.eks. fjellørret. Nydelig beliggenhet. Fint utgangspunkt for å gå Beseggen og andre turer i Jotunheimen. Hyggelig betjening.

Takk, Barbro M
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Hyggelig og tradisjonsrik fjellstue. Rene og greie rom med funksjonelt bad. Veldig god mat både til frokost og middag. Ca 70 retter med lokal mat den ene kvelden og spekemat, rømmegrøt og rømmesurret fjellørret den andre. Begge dager et overdådig dessertbord som jeg dessverre var for mett til å prøve. Fjellstuen er et godt utgangspunkt for turer til Besshø, Besseggen, Sikkilsdalshø og mange andre turmål i Jotunheimen.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Peik Peder S
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

På Bessheim blir du alltid tatt godt imot, og du kjenner deg alltid velkommen igjen. Vi var her i fjor, da i forbindelse med feiring av 40års bryllupsdag og tur over Besseggen.

Man får gode tips og råd til turer i området, enten det gjelder lange turer eller korte.

Denne gangen leide vi en koselig hytte på oppsiden, med utrolig god plass. Vi spiste ikke inne på Bessheim denne gang, siden formålet var festivalen på Beitostølen. Men hyttene er godt utstyrt, og vi holdt alle måltidene selv. Maten inne på Bessheim er forøvrig uten sidestykke og lokalmatbufféen er nydelig!

Er du like heldig som oss blir du vekket av gjøken. Og går du turen opp bak fjellstua så er du kanskje så heldig at du får øye på fjellvåken som henger i lufta på jakt etter bytte. Utsikten fra verandaen er upåklagelig, og inviterer til å nyte stillheten.

Bessheim Fjellstue ligger perfekt til med rå og vakker natur rett utenfor hyttedøra - og rett ved veien. Her er det dessuten koselig å stoppe for kaffe og en liten matbit før man kjører videre, i den ene eller andre retningen.

Kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Ann S
Anmeldt 24. februar 2019 via mobile enheter

Fine, store rom til fjellstue å være. Gode senger, bra bad, nok varmt vann i dusjen. Herlig badstue i kjelleren. Trivelig og hyggelig vertskap og fantastisk god mat. Godt koldtbord, som ble toppet med nydelig lokal fjelltapas siste kvelden. Alt i alt perfekt for vår fjellhelg

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, 3egilb