eDreams
Agoda.comUSD 156
FindHotel
Etrip
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Flott plassering og lett og parkere. Bra meny og effektiv bestilling av mat. Riser ok. Meget god mat. Vi spiste fjellørret med tilbehør + rømmegrøt og spekemat. Alt smakte godt og var fint anrettet. + for gratis vann og saft i rikelige mengder. Mye vind ute så vi måtte spise inne, dervar det litt vel varmt. Flinke kokker, men ferske servitører som kanskje kunne spurt om maten smakte + et smil gjør seg alltid.

Takk, stigs152
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Denne stuen er jeg egentlig litt glad jeg ikke valgte å sove på. De var høfflige de som jobbet her, og det virket veldig rent. Men Da den ligger såpass lettvint til for alle turister, så blir klientellet her noe annerledes enn de andre turisthyttene i nærområdet, litt mer turistifisert på en måte. Her finner du mer av alle type folk, ikke bare turgåere. Jeg tok en vaffel her, for annet hadde de ikke å tilby til lunsj. Vaffelen var god. Kan godt anbefale å gå triangelet mellom Gjendesheim og her og stoppe for en kaffi og vaffel.

Romtips: Kanskje lurt å legge lunsjen til ett anna sted, om du ikke er veldig glad i vaffel da.
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, dorthesKS
Anmeldt 7. august 2020

God middag og fantastisk dessert!
Bestilte stekt fjellaure og hjemmelaget is og bær etter en tur på Synshorn.
Sjokolademoussen smakte mørk og fyldig sjokolade.
Hyggelig betjening og koslig lokale.
Var bare på dagsbesøk.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, knutmarstein
Anmeldt 19. juli 2020

Rene fine rom. Middagen var buffe. Variert og svært god mat. Gode råvarer som f.eks. fjellørret. Nydelig beliggenhet. Fint utgangspunkt for å gå Beseggen og andre turer i Jotunheimen. Hyggelig betjening.

Takk, Barbro M
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Hyggelig og tradisjonsrik fjellstue. Rene og greie rom med funksjonelt bad. Veldig god mat både til frokost og middag. Ca 70 retter med lokal mat den ene kvelden og spekemat, rømmegrøt og rømmesurret fjellørret den andre. Begge dager et overdådig dessertbord som jeg dessverre var for mett til å prøve. Fjellstuen er et godt utgangspunkt for turer til Besshø, Besseggen, Sikkilsdalshø og mange andre turmål i Jotunheimen.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Peik Peder S