FindHotelUSD 174
Agoda.comUSD 174
EtripUSD 174
TripadvisorUSD 123
Anmeldt 8. august 2021

Var 3 dager og bodde på Bessheim fjellstua og der hadde vi halvpensjon. Var veldig bra og nydelig mat. Blir fler turer dit. Bra mat og Trevligt personal , gosligt stelle og fin natur.
Anbefales på det starkaste

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 176teresau
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Flott plassering og lett og parkere. Bra meny og effektiv bestilling av mat. Riser ok. Meget god mat. Vi spiste fjellørret med tilbehør + rømmegrøt og spekemat. Alt smakte godt og var fint anrettet. + for gratis vann og saft i rikelige mengder. Mye vind ute så vi måtte spise inne, dervar det litt vel varmt. Flinke kokker, men ferske servitører som kanskje kunne spurt om maten smakte + et smil gjør seg alltid.

Takk, stigs152
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Denne stuen er jeg egentlig litt glad jeg ikke valgte å sove på. De var høfflige de som jobbet her, og det virket veldig rent. Men Da den ligger såpass lettvint til for alle turister, så blir klientellet her noe annerledes enn de andre turisthyttene i nærområdet, litt mer turistifisert på en måte. Her finner du mer av alle type folk, ikke bare turgåere. Jeg tok en vaffel her, for annet hadde de ikke å tilby til lunsj. Vaffelen var god. Kan godt anbefale å gå triangelet mellom Gjendesheim og her og stoppe for en kaffi og vaffel.

Romtips: Kanskje lurt å legge lunsjen til ett anna sted, om du ikke er veldig glad i vaffel da.
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, dorthesKS
Anmeldt 7. august 2020

God middag og fantastisk dessert!
Bestilte stekt fjellaure og hjemmelaget is og bær etter en tur på Synshorn.
Sjokolademoussen smakte mørk og fyldig sjokolade.
Hyggelig betjening og koslig lokale.
Var bare på dagsbesøk.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, knutmarstein
Anmeldt 19. juli 2020

Rene fine rom. Middagen var buffe. Variert og svært god mat. Gode råvarer som f.eks. fjellørret. Nydelig beliggenhet. Fint utgangspunkt for å gå Beseggen og andre turer i Jotunheimen. Hyggelig betjening.

Takk, Barbro M