“SUPER PLASS!”

Randsverk
Vurdert som nr. 7 av 13 Restauranter i Vågå Kommune
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 8. februar 2019

Trivelig beliggenhet, og ikke minst personale.Alt du trenger for en fin ferie på en plass, fjell, matvarebutikk og god mat.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, saraogaro

Anmeldt 8. februar 2019

Et personale laget av gull og trivelig lokale. Vi fikk god hjelp og veiledning til både vei og turmuligheter, og maten smakte veldig godt. Hele plassen ligger midt i Jotunheimen`s rike og er et perfekt utgangspunkt for fjellturer og andre aktiviteter. Med både coop-butikk, campingplass og kafe på et sted har du alt du trenger for en flott dag i fjellet eller på fjellet.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, fjellogdal
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

En kort stopp innom butikken ble ikke noe hyggelig møte. Makan til arrogant innehaver skal man lete lenge etter. Ikke flere stopp der i fremtiden . Kafeen er helt Ok

2  Takk, Henry H
Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Campingen er flott som utgangspunkt for mange aktiviteter i distriktet. Vi raftet, hadde ridetur på fjellet og gikk til Galdhøpiggen. Fin beliggenhet på fjellet. Vi hadde med campingvogn. Relativt nytt felles sanitæranlegg som ble hyppig vasket. Koselig betjening. Lekeplass og ballbinge. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, rikkeu2016
Anmeldt 29. juli 2016

Steinhard pizzabunn som smakte salt. Rikelig med fyll, men lunken pizza. Det hadde vært mulig å varmet den litt mer, på de 25 min det tok før vi fikk maten. Kjedelig burger, med kun litt salat.
Får en toer, pga hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Elin J

Reisende som så på Randsverk, så også på

Har du vært i Randsverk? Del dine erfaringer!