“Fin avsidesliggende plass”

Randsverk
Vurdert som nr. 6 av 13 Restauranter i Vågå Kommune
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Super plass med en liten butikk og stort område. Vi overnattet i telt midt i høysesong og vi følte oss ikke som sild i tønne. Nytt og flott sanitæranlegg som var renslig og fint. Sjekket ikke ut kafeen.

Takk, Mark F

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Suveren campingplass med tilknytning til Jotunheimen, Sjoa, Lemonsjøen, heidal, og ikke langt fra stedet til Arne Brimi oppi fjellheimen her. Flott utgangspunkt for turer i fjellet. Eller som meg, turer i terrenget og på skogsvei.
Stedet har restaurant med nydelig norsk mat. Elgkarbonadene er kjempegode, sausen og garnityret like så. Råvarer fra nærområdet, det er veldig bra!
Flotte utleiehytter med 2 soverom, her har de dobbelt-seng på hvert rom, de er veldig fine. Flott kjøkkenavdeling, spisebord, salong, og fabelaktig terrasse.
Fin plass til campingvogn og bobil. Butikk på plassen, og de varter opp med nydelig nystekte brød.
Topp score!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Zherpesen
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Skal ikke spise her igjen. Alt var dårlig. Uinteressert betjening. Maten var for det meste tam og litt sur i smaken.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, JoriH5
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fint sted å overnatte på gjennomreise, men sannsynligvis ikke et sted jeg ville ha dratt til utenom, fordi jeg ikke synes beliggenheten til stedet var meget spennende. Men det er mange flotte, nærliggende turer! Nytt, flott sanitæranlegg! Tilfredsstillende for oss som skulle overnatte der kun en natt.

3  Takk, 721maritab
Anmeldt 12. februar 2020

Fint sted å fylle på lagrene etter en fantastisk men tøff tur over Valdresflya. Det var flere lokale håndverkere til stede da jeg kom innom, og alle tok seg en eplekake med is og kaffe - et sikkert tegn! Kjempegodt!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, bruce-hac

Reisende som så på Randsverk, så også på

Har du vært i Randsverk? Del dine erfaringer!