“Fantastisk vertskap”

Randsverk
Vurdert som nr. 6 av 13 Restauranter i Vågå Kommune
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

For en gjestfrihet og fleksibilitet , fantastiske nye hytter, gode senger som er viktig etter en lang topptur. Nytt sanitæranlegg med alt man trenger. Varmt ferskt brød til frokost. Veldig hyggelig vert, som innfridde alle våre ønsker. Kunne ikke hatt det bedre. Tommel opp og terningkast 6. Gleder oss allerede til nytt besøk

Takk, Dreamer792771

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Super plass med en liten butikk og stort område. Vi overnattet i telt midt i høysesong og vi følte oss ikke som sild i tønne. Nytt og flott sanitæranlegg som var renslig og fint. Sjekket ikke ut kafeen.

Takk, Mark F
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Suveren campingplass med tilknytning til Jotunheimen, Sjoa, Lemonsjøen, heidal, og ikke langt fra stedet til Arne Brimi oppi fjellheimen her. Flott utgangspunkt for turer i fjellet. Eller som meg, turer i terrenget og på skogsvei.
Stedet har restaurant med nydelig norsk mat. Elgkarbonadene er kjempegode, sausen og garnityret like så. Råvarer fra nærområdet, det er veldig bra!
Flotte utleiehytter med 2 soverom, her har de dobbelt-seng på hvert rom, de er veldig fine. Flott kjøkkenavdeling, spisebord, salong, og fabelaktig terrasse.
Fin plass til campingvogn og bobil. Butikk på plassen, og de varter opp med nydelig nystekte brød.
Topp score!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Zherpesen
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Skal ikke spise her igjen. Alt var dårlig. Uinteressert betjening. Maten var for det meste tam og litt sur i smaken.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, JoriH5
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fint sted å overnatte på gjennomreise, men sannsynligvis ikke et sted jeg ville ha dratt til utenom, fordi jeg ikke synes beliggenheten til stedet var meget spennende. Men det er mange flotte, nærliggende turer! Nytt, flott sanitæranlegg! Tilfredsstillende for oss som skulle overnatte der kun en natt.

3  Takk, 721maritab

Reisende som så på Randsverk, så også på

Har du vært i Randsverk? Del dine erfaringer!