Anmeldt 2. februar 2020 via mobile enheter

Flott og meget hyggelig sted. Hjemmekoselig atmosfære. Betjeningen er enkel, men utrolig bra service av oppmerksomme og flinke folk!
Maten til alle måltider var utmerket. Vil anbefale hotellet og spisestedet.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, jonathanrOslo
Anmeldt 2. februar 2020 via mobile enheter

Et utrolig koselig hotell med fantastisk mat. Var det på styremøte og årsmøte i helgen. Nydelige omgivelser,flott sted og personlig service. Jeg kommer nok til å ta en tur til eller fler. Tusen takk for meg.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Q7138JLheidis
Anmeldt 4. september 2019

Det var nesten et par år siden vi spiste buffet der sist. Nå bestemte vi oss for å gi
den en sjanse til. Tross alt kortere vei for oss enn til Torsætra.
Men vi ble skuffet nok en gang. Smakløs mat, lite å velge mellom, få desserter. Glass til drikke fant vi ikke, så vi drakk vann fra kopper. Heller ingen fra serveringspesronale vi kunne spørre. Men det var mye folk der. Kanskje uvitende om at det finnes mye bedre buffeter andre steder på Toten. Vi snakket med den hyggelige kokken som kunne fortelle at hvis han laget kvalitetsmessig bedre mat, ville man måtte betale mere. Kanskje har han et poeng?

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, lysthus
Anmeldt 14. august 2019

Fantastisk beliggenhet i flotte omgivelser. Enkelt, men stilfullt. Hyggelig og serviceinnstilt betjening som gir deg en personlig opplevelse. Maten er hjemmelaget og ypperlig. Brukbare konferansefasiliteter- Anbefales.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, RuneF991
Anmeldt 17. mai 2019 via mobile enheter

Dette er den værste maten jeg har spist! For over 400kr PR pers pluss drikke så er maten veldig dårlig og grapsete! Potetsalaten er dårligere enn denja potetsalat, uspiselige karbonader og eggerøre som er tørr og hard. Salaten var ikke frisk, pastasalaten var deigete og vond. Serveringsfatene var for det meste tomme og du måtte spørre om påfyll. Mye ventetid på å få fylt på brettene! Sjokeladekaka var rå og måtte vente i 15 min på karamellpuddingen. Karamellpuddingen og kaffen var god, men skal aldri dit mere!

Dato for oppholdet: mai 2019
2  Takk, 15marianneh