FindHotel
Anmeldt 16. juli 2021

Vi har vært her flere ganger før og vært fornøyd. Plassene var mye bedre merket i år mot tidligere. Men plassene er små, kort for en litt lang bobil, sto med nesen helt i asfaltkanten. Det er alt for dårlig drenering, det regnet en del og det var vann og gjørme over alt, dette MÅ de gjøre noe med.
Flotte servicebygget, og vi synes det var fint renhold. Vår datter med familie leide hytte, den var flott og bra standard.
Kort åpningstid i resepsjonen som førte til lang kø når de endelig åpnet.
Et vennepar av oss var i restauranten og det var en stoooor skuffelse. Lang ventetid, dårlig mat og hår i maten, så styr unna den såkalte restauranten.
Savnet ledige områder for å spille kubb o.l. Men hver m2 på området var fylt opp med vogner, så umulig å gjøre aktiviteter.
På nettsiden står det at de har fotball/basket bane, men ingen basketmål, som ble en stor skuffelse for våre ungdommer.
Vi bestilt plass i god tid, og fikk det vi bestilte, vi kommer tilbake

Romtips: Spør ved bestilling om vannansamiling ved regn
Takk, 313kristink
Anmeldt 13. juli 2021

Bestilte plass en god stund (uker) før ankomst.
Ønsket gressplen og strøm.
Vi fikk tildelt plass på en grusete/gjørmete parkering uten mulighet for strøm.

Umulig å komme gjennom på telefon, og ikke får man svar på mail når man sender klage.

-Lise C. Thomassen

Takk, LiseCecilieThomassen
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi forhåndsbestilte campingplass i god tid før avreise, campingen leverte ikke som avtalt og hadde ikke plass til oss. Anbefales ikke. Ente med å betale 250 kr for å stå på en grusplass uten fasiliteter og uten strøm. Trist start på ferien med andre ord.

Romtips: Ikke book deg inn
Takk, lindakathrinel
Anmeldt 7. september 2020

Stoppet på veg nordover og fikk oss en OK plass på fine oppmerkede plasser på gressplenen.
Fint og rent sanitæranlegg med gratis dusj, det samme med felleskjøkkenet.
Minigolf på anlegget, badeland ble ikke besøkt.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, BjR1956
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Stor, ryddig og rolig camping. Har alt du kan tenke deg. Leide en av de minste hyttene deres en natt. Veldig nyoppusset, og gode løsninger selvom den er liten. Plass til 4, kjøleskap, bord og benk. Felleskjøkken av høy kvalitet. Servicebygga er av høy standard, rent og pent, ikke slikt man forventer på en campingplass!Hyggelig personale som tar deg godt i mot. Alt i alt veldig fornøyd med oppholdet.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, johannessandal