“Den beste kylling retten jeg har spist noen gang!”

Bromles kiosk & grill/diner
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Bø
Anmeldt 8. august 2021

Var med familien hit for å spise. Angrer ikke på valget. Spiste 1/2 kylling med pommes og salat. Det er absolutt den beste kylling retten jeg har spist noen gang. Sprøstekt og samtidig så saftig. Anbefales på det sterkeste. Endte med å dra hit en gang til, og var ikke i tvil om hva jeg ville ha Utmerket mat, renslig, og et serviceinnstilt og positive ansatte

1  Takk, 438agnethar

Anmeldt 22. juli 2021

Har vært å spist sein middag bestående av bromle burger, bacon cheese og kebab tallerken. Kjæmpe god mat og smilanes betjening. Reint å pent inne der vi satt. Å man kan tydelig se at det e reint, ryddig å flott bak disken der de lager mat Godt å komme inn på en plass der de e opptatt av smittevern. Her blir du høfflig bedd om å sprite hendene, å bordene blir ryddet, vasket og spritet før du får sette deg ned å spise Tomlan opp fra oss. Anbefale alle å dra innom å spise der.

1  Takk, jeanettesM4002AZ
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde fått gatekjøkkenet/grillen anbefalt og ville teste ut etter en god tur langs kyststien. Vi var alle sultne og klare for Burger på Bromles. Vel inne på det jeg nå vil kalle restauranten, opplevdes en spesielt god og lokal atmosfære. Ble møtt med et vennlig «kan dåkker vær så snill å ta antibac på nævvan» og burgeropplevelsen va således i gang. Fem burgermenyer, alt fra ordinmær burger til baconburger og sist men ikke minst Bromle Spesial. Selv fruen syntes burger’n smakte meget godt…et kvalitetstegn. Godt kjøtt med god og kraftig konsistens og meget god smak. Likte også restaurantens innredning og interiør…god stemning.

Anbefales for romlemager

1  Takk, Morten P
Anmeldt 28. desember 2020

Flott besøk hos Sigrid og Kenneth, nydelig mat og vel verdt turen. Spennende godterier,fantastisk milkshake. Og ikke minst fantastisk service. Vi kommer igjen.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, Freedom157244
Anmeldt 20. november 2020 via mobile enheter

Besøkte Bromles Kiosk Grill Diner sommeren 2020. Verten selv er jo en attraksjon i seg selv. Hyggelig pratsom og interisert. Da jeg generelt ikke liker gatekjøkkenmat ble jeg litt skuffet, over menyen da jeg hadde forventning om ett alternativ til burgere og pommes.... men burgeren var god den anbefaler plassen! Kvalitet, ryddig og rent

3  Takk, Nita553

Reisende som så på Bromles kiosk & grill/diner, så også på

Hovden, Bø Municipality

Har du vært i Bromles kiosk & grill/diner? Del dine erfaringer!