Anmeldt 13. oktober 2020 via mobile enheter

Vi hadde et fint opphold på Skagakaia søndag til tirsdag. Lone er en hjelpsom og hyggelig vert som gir det lille ekstra. Det er begrenset med middagsmuligheter i området men Lone disket opp med nydelig mat. Rommene er koselige og rustikke med ok plass. Gode muligheter for å se nordlys og stjernehimmel utenfor hotellet. Bra turmuligheter i nærområdet.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, Hallv
Anmeldt 13. september 2020

Vi tilbragte 2 netter på dette fantastiske og idylliske stedet i slutten av august. Skagakaia er et sted som gir deg fred og ro i sjelen. Koselig og sjarmerende rom ved brygga. Veldig personlig service med nydelig hjemmelaget mat og en historisk atmosfære. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, sobrath
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Overnatting på Skagakaia var helt fantastisk. Hvert rom har sitt eget særpreg. Hyggelig vertinne som serverer god hjemmelaga mat, både frokost og middag. Utsikt mot Vesterålsalpene og Lofotveggen. En fantastisk lokasjon.
Anbefales!

Takk, U5530CWheidis
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Overnattet på Skagakaia ifbm besøk hos familie på Bø. Fine, koselige rom, utrolig sjarmerende restaurant i gamle posthuset. Og for en beliggenhet. Spiste middag der om kvelden. Nydelig mat. Og ikke minst en utrolig trivelig vertinne . Anbefales virkelig!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 832gunhilda
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Skagakaia har alt du trenger for å få igjen hvilepulsen - vakre, velholdte gamle hus i nydelig nordnorsk landskap, helt spesielt god og kortreist mat samt trivelig vertskap. Her bor du midt i historien til det gamle posthuset, der til og med de gamle postboksene er intakte. Lykken er å sitte i færingen (som kan lånes på huset) på fjorden med snøret ute og tenke på ingen ting. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Knut S