Tripadvisor
Publiser
Innboks
Anmeldt 26. juni 2015

Vesterålen Apartment ligger nydelig til helt nede ved havet med en fantastisk utsikt i fra leiligheten. Leiligheten hadde veldig høy standard og var med fullt utstyrt kjøkken.
Jeg var her i forbindelse med fototur og området er et eldorado for fotografering og rekreasjon. En plass jeg absolutt skal tilbake til.

Dato for oppholdet: april 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Frank F
Anmeldt 23. juni 2015

Vesterålen Apartment er et utmerket sted å dra på utflukter fra. Enten du skal se på naturen, fotografere eller bare slappe av med fisking og nyte det gode liv. Jeg var på tur til Vesterålen Apartment vinteren 2014.
Et flott utgangspunkt for fotografering og utflukter. Jeg fikk med meg bilder av nordlys, fiske, flott natur og de spesielle egenarter i Vesterålen.
Kan anbefales uansett årstid.

Dato for oppholdet: mars 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Jack3478
Anmeldt 2. september 2016

Romtips: All the houses are really nice, its not a hotel !
Dato for oppholdet: september 2016
Anmeldt 17. august 2016