Tripadvisor
Publiser
Innboks
Anmeldt 2. juli 2015 via mobile enheter

Var her før påske i 2014, og planen er at jeg skal tilbake til Klaksjord i Vesterålen dette år i november/desember. Overnattingsplasser i moderne innholdsrikt leiligheter helt nede i vannkanten, og omgis av en fantastiske natur. Kan anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: mars 2015
2  Takk, EspenH365
Anmeldt 28. juni 2015 via mobile enheter

Jeg hadde aldri vært i nord Norge før, og var så heldig å fikk lov til å overnatte på Vesterålen Apartment. Med Vesterålen Apartment som base for utflukter rundt i Bø i Vesterålen, må dette kunne sies å være en perfekt plass med beliggenhet og fasiliteter. Flotte moderne leiligheter, med alle faciliteter som blant annet mulighet for å kunne leie båter for å kunne ta det fantastiske landskapet i området, i perspektiver fra havet, er rett og slett et privilegie. Ikke minst det å kunne ligge på bryggekanten i fred å ro, sette seg i et lite moderne sjøbu å grille i det sosiale lag ut på kvelden, og kjenne at livet virkelig er verdt å leve. Om jeg skulle anbefale noen som verdsetter livet en plass å reise, så er dette en plass som ligger i topp skiktet.

Jeg ble bare betatt av denne plassen, og vil garantert returnere opp dit igjen. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: april 2015
1  Takk, Jonny S
Anmeldt 26. juni 2015

Vesterålen Apartment ligger nydelig til helt nede ved havet med en fantastisk utsikt i fra leiligheten. Leiligheten hadde veldig høy standard og var med fullt utstyrt kjøkken.
Jeg var her i forbindelse med fototur og området er et eldorado for fotografering og rekreasjon. En plass jeg absolutt skal tilbake til.

Dato for oppholdet: april 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Frank F
Anmeldt 23. juni 2015

Vesterålen Apartment er et utmerket sted å dra på utflukter fra. Enten du skal se på naturen, fotografere eller bare slappe av med fisking og nyte det gode liv. Jeg var på tur til Vesterålen Apartment vinteren 2014.
Et flott utgangspunkt for fotografering og utflukter. Jeg fikk med meg bilder av nordlys, fiske, flott natur og de spesielle egenarter i Vesterålen.
Kan anbefales uansett årstid.

Dato for oppholdet: mars 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Jack3478
Anmeldt 2. september 2016

Romtips: All the houses are really nice, its not a hotel !
Dato for oppholdet: september 2016