Tripadvisor
Publiser
Innboks
Anmeldt 6. juli 2015 via mobile enheter

Toppmoderne leiligheter helt i vannkanten. Deilige senger og store vinduer med utsikt over fjord og fjell. Klaksjord, som resten av Vesterålen, har en fantastisk natur. Det er også et perfekt utgangspunkt for å gjøre utflukter. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, MNVZ
Anmeldt 5. juli 2015

Jeg har vært der 2 ganger -en gang på høsten og en gang i desember. Begge gangene var helt fatastiske.Naturopplevelser av de sjeldne inkludert nordlys. Selve anlegget er utrolig flott .Egner seg utmerket for både familier og vennegrupper.

Dato for oppholdet: desember 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, 914anb
Anmeldt 2. juli 2015 via mobile enheter

Var her før påske i 2014, og planen er at jeg skal tilbake til Klaksjord i Vesterålen dette år i november/desember. Overnattingsplasser i moderne innholdsrikt leiligheter helt nede i vannkanten, og omgis av en fantastiske natur. Kan anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: mars 2015
2  Takk, EspenH365
Anmeldt 28. juni 2015 via mobile enheter

Jeg hadde aldri vært i nord Norge før, og var så heldig å fikk lov til å overnatte på Vesterålen Apartment. Med Vesterålen Apartment som base for utflukter rundt i Bø i Vesterålen, må dette kunne sies å være en perfekt plass med beliggenhet og fasiliteter. Flotte moderne leiligheter, med alle faciliteter som blant annet mulighet for å kunne leie båter for å kunne ta det fantastiske landskapet i området, i perspektiver fra havet, er rett og slett et privilegie. Ikke minst det å kunne ligge på bryggekanten i fred å ro, sette seg i et lite moderne sjøbu å grille i det sosiale lag ut på kvelden, og kjenne at livet virkelig er verdt å leve. Om jeg skulle anbefale noen som verdsetter livet en plass å reise, så er dette en plass som ligger i topp skiktet.

Jeg ble bare betatt av denne plassen, og vil garantert returnere opp dit igjen. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: april 2015
1  Takk, Jonny S
Anmeldt 26. juni 2015

Vesterålen Apartment ligger nydelig til helt nede ved havet med en fantastisk utsikt i fra leiligheten. Leiligheten hadde veldig høy standard og var med fullt utstyrt kjøkken.
Jeg var her i forbindelse med fototur og området er et eldorado for fotografering og rekreasjon. En plass jeg absolutt skal tilbake til.

Dato for oppholdet: april 2015
  • Reisetype: Reiste med venner