eDreamsUSD 140
Agoda.comUSD 139
FindHotel
Etrip
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Sykt gode burgere. En slager for sultne surfere. Stedet har mer å by på enn fasaden skulle tilsi. Solfylt balkong med utsikt til Ryten og strendene på Ramberg. Her kan både store og små nyte ettermiddagssola mens en planlegger neste trekk i ferien.

Takk, Trine Marie L
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

La deg ikke lure av det noe grendehus-pregede lokalet, for det står ikke til maten. Bestilte lammeskank og den var nydelig, gode sammensatte smaker. Hyggelige servitører som tok imot oss.

Anbefaler på det varmeste. En av de bedre måltidene vi i reisegjengen har hatt i Lofoten denne sommeren.

Litt oppussing hadde nok gjort seg, men det er jo ikke fargene på stolene som avgjør matkvaliteten.

1  Takk, gollerassi
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk gjestegård, var der i to døgn med bobil. Veldig gjestfrie og hyggelige eiere og ansatte. Fantastisk sandstrand med midnattssol begge kvelder. Spiste middag i restauranten en kveld kan absolutt anbefales på det sterkeste.

1  Takk, 368astridi
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Kjekke fjolk, har vert her ein periode ifrå januar til juli. Er her nesten kvar dag og eter og er megafornøyd med både folk og mat. Bestillte biff og raud vin ein dag, sansynligvis beste biffen eg har ete

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, joare799
Anmeldt 20. juni 2020

Heilt fantastisk personell, folk er hyggelig å imøtekommende. Anbefales sterk å prøve biff til middag og ostekake til dessert. Himmelst godt. Me har vert her så mange ganger. Ankom Lofoten i januar, og har vert stooorfornøyd siden (no i juni). Jim har ein fantastisk sans for service og mat.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 500kristianf