Spennende grotte

Anmeldt 9. august 2017
b_rrel
Oslo, Norge
Spennende tur!

Enkel måte å møte opp da det er faste tider for guiding og ingen påmelding er nødvendig. Trivelig... les mer

Anmeldt 7. august 2021
Cesssa
Gjøvik, Norge

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Turen er organisert og det tar ca 50 minutter, passer for de fleste og det er godt opplyst og tilrettelagt. Ta på godt med klær for det er kjølig.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, mortenn738
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Guidet tut i grotta tar 45 min totalt. Grotta har en stabil temperatur på 4 grader så varme klær er lurt. Ville hatt med en liten lommelykt om mulig. Turen koster 195kr og turene går hver time frem til kl. 18.00 i sesongen. Fin tur som gjerne skulle vart lenger.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, siljek2
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Bortgjemt perle 30 min fra Mo i Rana. Flott og spennende tur i norges eneste grotte med ståhøyde og lys. Spennende historie. Kan anbefales for alle fra 5 år til 90.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, t0mrunarl
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

En spennende grotte ca 20 min nord for Mo i Rana. Tur i grottene tar ca 1 time med guide. Guide er påkrevd for å gå i grottene. Det er en elv i grotten, finnes fisk, frosk og flaggermus der også. Bør ha gode sko da det kan være glatt, bør også ha jakke da det er ca 8 grader i grotten. Eneste minus er at det er mest gåing og fotografering, litt lite info fra guiden, men det er mulig å spørre.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, b_rrel
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Vi besøkte Grønligrota 26 07.2017 og var på omvisning kl., 10.00. Selve grota var fantastisk fin, men guiden ødelagt mye av opplevelsen. Unge damen virket som hun hater jobben sin eller er tvunget til å gjøre slave arbeidet. Hun klarte såvidt å hviske ut par ord. vi har betalt 590 nok for 2 barn og 2 voksne og føler oss snitt. Vi forlot grottene med følelsen av at det kunne blitt fortalt så mye mer spennende. Veldig synd.

Dato for opplevelse: juli 2017
2  Takk, ricardask2017