Fascinerende grotter, men litt dyrt

Grønligrotta er fascinerende og flott, kan anbefales, ikke minst på en regnværsdag. Trekk for... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Northernviking01
Sandvika, Norge
Absolutt verd å ta turen

Anmeldt 1. august 2021
gryveral
Sørreisa

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Dette var helt fantastisk for vår familie med to barn på 3 og 8år. Et minne vi tar med hjem og inn i familialbumet

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, gryveral
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Kjempe fornøyd med grotteturen, erfaren guide og følte at vi ble godt informert om alle de interessante tingene i grotta. Turen varte rundt 45 min. Temperatur på 4 grader så er lurt å ta med seg en jakke. Ellers generell bra opplevelse og anbefaler alle interesserte og ta turen innom Grønligrotta.

Takk, Bjorn7272
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Grotten er helt naturlig og veldig pen.
Grotte turen varte i ca 50 minutter, og hadde god informasjon.
Guiden var veldig hyggeli og pratsom, han hadde et svar på det meste som ble spurt om.
Veldig fornøyd!

Takk, Torbjornhans
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Meget bra! Guiden var dyktig og flink hadde veldig mye på hjertet og kunne veldig mye om grotten, men guiden var veldig kjekk

Takk, John-Arne H
Anmeldt 10. august 2020

Grotta er fin den, men guiden var svært uerfaren. Vi ble stresset gjennom grotta uten å få tid til å se oss om. Det ble heller ikke gitt noe særlig informasjon underveis i turen. Guidingen varte bare i 30 minutter, og vi følte oss ikke godt ivaretatt som besøkende. Absolutt ikke verdt turen!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Julie H