eDreams
CheapTicketsUSD 178
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening og flott beliggenhet gjør at stedet ikke blir vurdert som dårlig. Bodde der i fem netter, og fikk den samme frokosten levert alle dager, kun en overfladisk vask av rommet, ikke påfyll av kaffekapsler og såper til dusjen. Basert på prisen man betaler for overnatting her er det gjerrig ovenfor gjestene.

1  Takk, Travel469730
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Leilighetene er godt vedlikeholdt og kvalitetsmessig svært bra. Å åpne døren ut på brygga og sitte å nyte natur og omgivelser er ubeskrivelig deilig. I tillegg har stedet en fantastisk betjening som gjør et opphold til en fornøyelse. Anbefales

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, ErlingD
Anmeldt 14. mai 2019

Her får du en smak av hva Lofoten har å by på. Moderne rorbuer som er godt utstyrt og gode senger. Resturanten serverer de deiligste lokale rettene. Vil anbefale både fiskesuppa og Lofot-lam kombinert med god vin. Husk å smake på Lofotpils

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, 32kurtg
Anmeldt 13. april 2019

Deltok på seminar! Hyggelig og serviceinnstilt personale. Frokosten er kjempebra! Her slipper vi den overdådighet som preger noen av de store hotellene. Dette fremstår som mer bærekraftig. Viktig! Hyggelige rorbuer, med gode senger, og nøktern, men moderne standard. Fantastiske naturomgivelser.
Maten som ble servert var helt nydelig. Takk til kjøkkenet!! ANBEFALES!

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, M780
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er 3. gang vi er på fagtur til Nyvågar med jobben, og vi blir like imponert hver gang. Rorbuer er rene og pene, og maten vi får servert er lokal og smaker nydelig. Mest av alt vil jeg påpeke en fantastisk service, vi føler oss svært godt mottatt. Takk for oss!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, truder2017