Travelocity
eDreamsUSD 172
Anmeldt 7. august 2020

Veldig flott sted. Vi hadde to rorbuer direkte mot vannet og sov 4 personer i hver. Fantastisk å nyte beliggenheten mot vannet, bade fra bryggen, lese bok og slappe av. Godt vedlikeholdt og pent og ryddig. Veldig god service i resepsjonen som også anbefalte aktiviteter og utflukter. Vi fikk frokost-kurv til rommene og kunne spise frokost rundt et kjøkkenbord sammen med reisefølge noe som var koselig. Frokostkurvene var meget bra sammensatt og vi kunne få påfyll hvis vi ønsket mer av noe. Vi bestilte en fisketur hvor reisefølget (8 pers) ble plukket opp direkte fra bryggen til hotellet. Det var veldig praktisk og behagelig. Vi kommer tilbake hit neste år.

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, jonmork
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Super beliggenhet like utenfor Kabelvåg. Nydelig lokal mat i restauranten og fin frokostkurv (coronatiltak). Romslige og moderne rorbuer. Noe myke senger for sånne som sover på magen, men absolutt innafor. Kan absolutt anbefales som base under Lofotenbesøket!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Magnurze
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Kom med hurtigruta og bodde i rorbu i 3 netter. To voksne og tvillingjenter på 13. Superhyggelige ansatte , god frokost i disse covid tider ble henta i ei kurv. Gode senger, fint bad, ok kjøkken. Spiste en nydelig cheviche , i restauranten, var litt uheldig med hovedretten, men min smak kan jo ikke gå utover anmeldelsen. Vi kommer mer enn gjerne tilbake.
Kunne kanskje fått flere kaffekapsler, også hadde det vært ok med TV på stua. Men, kommer jo ikke til Lofoten for å se TV.

Takk, Exploration799368
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Positivt: Et vakkert og rolig sted. Nydelig utsikt fra brygga. God mat. Hyggelig betjening.

Negativt: rorbuene trenger en oppgradering: kjøkken & bad er slitent. Savner også raskere nett (får ikke inn radio!!). Savner også tv. Bør også tilby gratis yoga. Kr 225 pr time er drøyt ...

Takk, Britt S
Anmeldt 22. juli 2020

Helt fantastisk plass. Æ e helt overveldet over naturen ,menneskene og maten. Restauranten har en himmelsk 5 retters som smelte i munnen. Med inspirasjon fra lofoten og kortreist mat , atmosfæren og servicen burde Restauranten hatt besøk av Michelin og fått en stjerne!!! Æ e kokk og æ e helt imponert over ferdighetene på kjøkkenet.. plassen e himmelsk og d va en fryd å kom hit

Takk, Softailbreakout