Anmeldt 11. juli 2021

Flott plass.
God service, rene fasiliteter, og trivelig service.
Campingplassen har god plass, både for vogn, bil og telt.
Fin plassering, ca. 20-30 minutters kjøring til Svolvær og Henningsvær.
Vi tilbrakte tre netter der, i telt, og trivdes kjempegodt.
Anbefales.

Takk, SindreL123
Anmeldt 1. juli 2021

En trivelig og grei camp som ligger strategisk midt i Lofoten. Veldig hyggelig vertskap som overtok ifjor og gradvis oppgraderer anlegget. Sjarmerende beliggenhet ved fjorden. Fine fiske- og båtturmuligheter til småholmene rundt

Takk, bjorn91
Anmeldt 13. august 2020

Denne campingen anbefales på det varmeste. Veldig hyggelig betjening, bra opplegg for vasking av klær og oppvask, samt enkelt å koble seg til strøm for oss som sov i telt. Campingen har også gratis wifi, som faktisk fungerer. I tillegg var det gratis utlån av robåter og trebåter. Veldig fornøyd!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, CharlotteH3207
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Valgte denne campingen som utgangspunkt for våre utflukter. Og det ble en svært positiv overraskelse. Romslig mellom oppstillingsplassene, ved sjøen, fredfylt og en helt nydelig utsikt. Lite med insekter var det også, bra Wifi og en hyggelig eier. Dessverre var det flere av gjestene som hadde «glemt» bånd til hundene sine, til tross for at det er båndtvang over hele landet.

Verdt å merke seg at det er dårlig med Rikstv-dekning på stedet.

Det koster 300 kr. Inkl. Strøm pr.døgn for campingvogn. Det koster 10 kr. For dusj.

Ha et hyggelig opphold!

2  Takk, siljek2
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Siden det var fullt på en annen campingplass, tok vi ferden til Lyngvær Bobilcamp og ble positivt overrasket.

Nytt og hyggelig vertskap.
God solgang, midnattsol, utsikt, gressplasser er å foretrekke fremfor grus.

Nye plasser under opparbeidelse.

1  Takk, christiansB3594ZO