Orbitz.com
Travelocity
ZenHotels.com
Vio.com
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Det første som møtte oss var duften av nybakte rundstykker og blide Sigrid som tok oss i mot. Huset har sjel og hjertevarme- det var to gode døgn med godt selskap og god norsk mat. Hjertelig takk for meg- vi sees igjen!

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, anitalW1890EZ
SigridV182, Eier på Vevelstad Gjestegård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Tusen takk og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted med hjemmelaget mat , hjertevarme og sjel. Vertskapet byr på seg selv og møter deg med en varme jeg ikke har opplevd maken til. Maten er kortreist og i særklasse. Naturen rundt er vakker og byr på mange turmuligheter.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
1  Takk, MaritaF23
SigridV182, Eier på Vevelstad Gjestegård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2018

Tusen takk, og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 29. august 2018

På jobbreise fra Oslo kan jeg ikke beskrive hvilken varme både hus og vertskap møtte meg med da jeg som småstresset småbarnsmor ankom gjestegården. Nydelig lukt av bakst og et hus og interiør som så til de grader gir deg en magisk følelse av å komme inn på en autentisk og veldrevet gård fra det forrige århundre må bare oppleves. Jeg fikk æren av å bo på den gamle "drengestua til Rolf" og mer innbydende og oppredd sengetøy har ikke jeg opplevd på et overnattingssted. Den tradisjonelle kveita med eggesmør som ble servert til middag sto selvfølgelig i stil med alt annet- nydelig!
Tusen takk for fantastisk opphold Sigrid, du bør være veldig stolt av hva du har bygget opp i gammelt barndomshjem. Jeg kommer tilbake så fort jeg kan

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, A9747FJlinda
Sigrid V, Eier på Vevelstad Gjestegård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2018

Tusen takk for gode ord, og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

En rask telefon,rommet sto klart.En kjempekoselig og historisk gård, roen senket seg da vi kom inn.Flott opplevelse, abefales,for ikke å snakke om hjemmelagd rabarbrasyltetøy
Tusen takk Sigrid, hilsen Mona og Roy

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, monakokkim63
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Helt tilfeldig bompet vi bort i denne herskapelige gjestegården. 5 minutter etter en telefonsamtale til vertinna Sigrid møtte hun oss i døra og ønsket oss varmt velkommen. Vi fikk en omvisning med historie fra stedet før vi bli innlosjert på et lunt og nostalgisk rom. Gjestegården byr på rekreasjon i en god og historisk atmosfære. 5 av 5 her Sigrid, vi sees igjen!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, kristoffris