Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Flott gjestegård fra 1907, som er fint pusset opp i original tidsånd. Vertskapet er svært hyggelige og imøtekommende, og var raske på kommunikasjon i forkant. De fortalte også levende om stedets historie tilbake til 15-1600-tallet, som var moro å lære.

God og hjemmelaget middag, med supre lokale råvarer som nyfisket kveite. Servert i finstua, som føltes ut som en tidsreise tilbake til en flott fortid. Anbefales!

1  Takk, HaraldKvam
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig sted å overnatte i Vevelstad. Huset er i gjennomført stil til den minste detalj. Veldig velholdt og rent og pent. Utsikten er upåklagelig. Her finner man virkelig roen. Om du klarer å komme deg til sengs i sommernatta er sengene gode og du får en god natts søvn. Nydelig frokost serveres i finstuen - perfekt start på dagen. Gjestfriheten overgår likevel alt-her blir du tatt imot på tunet med åpne armer av et smilende og hyggelig vertskap. Vi følte oss som hjemme og kommer veldig gjerne tilbake.

Takk for oss

Takk, Morlyng
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vevelstad Gjestegård er et veldig hyggelig sted med et herlig vertskap. Vi fikk en varm velkomst og ble godt tatt vare på under hele oppholdet. Anbefales på det varmeste. Rent og fint, gode senger, god mat.

Takk, marieggundersen
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Et fantastisk sted. Flott gammel gård med et svært hyggelig og gjestfritt vertskap. Trivelige rom. Fin beliggenhet. Nydelig frokost med hjemmelaget både brød, kaviar, røkt fisk og syltetøy. Vi kommer gjerne tilbake. Bør oppleves.

Takk, Mass135
Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

To netter i november. To dagers styremøte. Vil du ha møte, overnatting og nydelig hjemmelaget mat i historiske omgivelser? Kan varmt anbefale Vevelstad Gjestegård. Et omsorgsfullt vertskap som ikke vet hva godt de kan gjøre for deg. Huset er et ominnredet storgårdshus. Beliggenheten er praktfull. Utsikten enda bedre. ( se bilde) Her er også mulig å leie moderne «rorbuer».
Bestiller du hjemmelaget eplekake til kaffen, er konferansen perfekt.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Boulauplage