Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Expedia.comUSD 168
Orbitz.com
FindHotel
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Lett å finne frem. Koselig sted med flott utsikt, trivelig vertskap, nydelig frokost. Særdeles rent og pent. I tillegg hadde vi fantastisk vær. Middag på kroa var også veldig bra. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Storyteller324735
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Flott gjestegård fra 1907, som er fint pusset opp i original tidsånd. Vertskapet er svært hyggelige og imøtekommende, og var raske på kommunikasjon i forkant. De fortalte også levende om stedets historie tilbake til 15-1600-tallet, som var moro å lære.

God og hjemmelaget middag, med supre lokale råvarer som nyfisket kveite. Servert i finstua, som føltes ut som en tidsreise tilbake til en flott fortid. Anbefales!

Takk, HaraldKvam
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig sted å overnatte i Vevelstad. Huset er i gjennomført stil til den minste detalj. Veldig velholdt og rent og pent. Utsikten er upåklagelig. Her finner man virkelig roen. Om du klarer å komme deg til sengs i sommernatta er sengene gode og du får en god natts søvn. Nydelig frokost serveres i finstuen - perfekt start på dagen. Gjestfriheten overgår likevel alt-her blir du tatt imot på tunet med åpne armer av et smilende og hyggelig vertskap. Vi følte oss som hjemme og kommer veldig gjerne tilbake.

Takk for oss

Takk, Morlyng
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vevelstad Gjestegård er et veldig hyggelig sted med et herlig vertskap. Vi fikk en varm velkomst og ble godt tatt vare på under hele oppholdet. Anbefales på det varmeste. Rent og fint, gode senger, god mat.

Takk, marieggundersen
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Et fantastisk sted. Flott gammel gård med et svært hyggelig og gjestfritt vertskap. Trivelige rom. Fin beliggenhet. Nydelig frokost med hjemmelaget både brød, kaviar, røkt fisk og syltetøy. Vi kommer gjerne tilbake. Bør oppleves.

Takk, Mass135