Orbitz.comUSD 151
TripadvisorUSD 151
ZenHotels.com
FindHotel
Anmeldt 30. juli 2021

Den koselige gjestegården ligger strålende til på Vevelstad, med kort avstand til ferje på både ved Forvik og Andalsvåg. Veldig hyggelige omgivelser både inne og ute, samt ypperlig service. Vevelstad gjestegård er et godt utgangspunkt for å oppleve andre nærliggende områder som Vega, de syv søstre mm. Masse god hjemmelaget mat, og veldig hyggelig bevertning!

Takk, 1414Siriv
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Et helt unikt sted, med god atmosfære, lokalhistorie, deilig hjemmelaget mat, gode senger. Muligheter for flotte turer til vanns,til fjells og på sykkel. Vårt ukesopphold hos Sigrid og Ole Jonny vil huskes lenge. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, Navigate35577945758
Sigrid Vevelstad, Eier på Vevelstad Gjestegård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Tusen takk for tilbakemeldingen og takk for trivelig besøk!
Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 11. juli 2021

Litt tilfeldig valgte vi å tilbringe 4 netter på Vevelstad, og vi ble ikke skuffet. Vi ble godt tatt vare på av et utrolig hyggelig vertskap som gjorde hva de kunne for at vi skulle trives. Maten var hjemmelagd og kjempegod, både frokost med bl. a. hjemmebakt brød, skikkelig eggerøre og nydelig rabarbrasyltetøy, og middag. Sørkvesten hvor vi bodde, var sjarmerende og bra. Dette var noe vi kommer til å se tilbake på med glede og kommer gjerne tilbake en annen gang.

Takk, 659kjerstins

Tusen takk for tilbakemeldingen og takk for trivelig besøk!
Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 3. mars 2021 via mobile enheter

Ringte dagen før og reserverte overnatting for tre personer med hund, midt i vinterferie. Ble servert ypperlig "julemat", selv fanget kveite med eggsmør. Koste oss i fine stuer mens stormen blåste ute. Vakker gård med fin vertskap. Et fantastisk sted.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, kernland
Anmeldt 15. august 2020

På ferjen til Forvik fant vi ut at vi ikke ville ha en regning natt i telt. Bestilte overnatting og var der etter en time. Hjemmelagde fiskekaker til middag ble ordnet. Fantastisk sted med hyggelig vertskap. Gjestegården oser av historikk, og det er spennende å gå rundt i huset. Takk for en flott overnatting, dette gjentar vi gjerne!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Widde