Orbitz.com
Travelocity
FindHotel
Etrip
Anmeldt 3. august 2021

Flott beliggenhet med panorama-utsikt mot De Syv Søstre.
Gammel, flott gård holdt i tradisjonell stil, modernisert der det trengs, bad osv., alt var velholdt og velstelt.
Vertskapet er verdens flotteste mennesker, de fikk oss til å føle oss så velkomne. Man føler hjertet som ligger bak, i både stedet og gjestfriheten.

Takk, nilsi2015
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Flott sted drevet av gårdens etterkommere med kjærlighet og et ønske om at gjester skal trives. Sigrid, som er «primus motor» for driften, har en lun og underfundig humor. Hun bidrar med stedets historie og familiens tradisjoner på gården. Dette er ikke et luksushotell, men et herlig alternativ for den som ønsker noe annet. Kanskje må du dele bad med andre, men det fungerer fint. Nydelig hjemmelaget mat. Vi fikk Kveite til middag som nærmest var trukket rett utenfor vinduene. ANBEFALES

Takk, Trym V
Anmeldt 30. juli 2021

Den koselige gjestegården ligger strålende til på Vevelstad, med kort avstand til ferje på både ved Forvik og Andalsvåg. Veldig hyggelige omgivelser både inne og ute, samt ypperlig service. Vevelstad gjestegård er et godt utgangspunkt for å oppleve andre nærliggende områder som Vega, de syv søstre mm. Masse god hjemmelaget mat, og veldig hyggelig bevertning!

Takk, 1414Siriv
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Et helt unikt sted, med god atmosfære, lokalhistorie, deilig hjemmelaget mat, gode senger. Muligheter for flotte turer til vanns,til fjells og på sykkel. Vårt ukesopphold hos Sigrid og Ole Jonny vil huskes lenge. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, Navigate35577945758
Sigrid Vevelstad, Eier på Vevelstad Gjestegård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Tusen takk for tilbakemeldingen og takk for trivelig besøk!
Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 11. juli 2021

Litt tilfeldig valgte vi å tilbringe 4 netter på Vevelstad, og vi ble ikke skuffet. Vi ble godt tatt vare på av et utrolig hyggelig vertskap som gjorde hva de kunne for at vi skulle trives. Maten var hjemmelagd og kjempegod, både frokost med bl. a. hjemmebakt brød, skikkelig eggerøre og nydelig rabarbrasyltetøy, og middag. Sørkvesten hvor vi bodde, var sjarmerende og bra. Dette var noe vi kommer til å se tilbake på med glede og kommer gjerne tilbake en annen gang.

Takk, 659kjerstins

Tusen takk for tilbakemeldingen og takk for trivelig besøk!
Dere er hjertelig velkommen tilbake!