Orbitz.com
Agoda.com
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

I sommersol er dette et fantastisk sted, takket være atmosfære og omgivelser. I regnvær er opplevelsen en noe annen.
Godt vedlikeholdte rom fra forrige århundre. Renhold kunne vært bedre. Smal seng med noe vond madrass. 1 toalett og 2 dusjer på deling på 5 rom og 10 gjester var litt skummelt i disse koronatider. Felles stue og kjøkken. Kaffen var fantastisk og maten god, spesielt frokost, som ble servert individuelt. Svært hyggelig vertskap. Totalt en fin opplevelse.

1  Takk, reisegladtroms
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på tur oppover kystriksveien i forbindelse med ferietur, da vi fant ut at vi skulle ta middagen vår på Forvik, fordi det passet bra med fergetidene. Siden vi spiser lavkarbomat, utvekslet jeg litt e-post med Hanne noen dager i forveien, og fikk menyforslag som vi synes hørtes nydelig ut.

Nydelig var det! Vi fikk blomkålpure, torsk og stekt sopp i tillegg til brokkoli, og maten smakte aldeles utmerket!

Ta turen innom Forvik hvis dere ønsker god mat i hyggelige omgivelser.

1  Takk, FannyF599
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

På café fikk vi en flott omvisning og forklaring på diverse kaffe-brygging og -utstyr, i tillegg til å kjøpe med oss spennende sjokolader. Stemningen var koselig og helt topp.

På restauranten koste vi oss med god hamburger og boknafisk til hovedrett. Vi avsluttet med en herlig rabarbrapai med is. Alle fire var veldig fornøyd med maten.

Takk, linnhegek
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Gammelt handelssted med sjarmerende enkle rom. Gode senger. Bad og toalett på gang. Egen restaurant og kafé med svært god tradisjonell mat (fisk) og svært god, egentrening kaffi. Pene omgivelser. Hyggelig vertskap.

Takk, KarolineHoibo
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Ingen fare med fergekø når du kan nyte et måltid eller hjemmebrent kaffe på Handelstedet Forvik. Utsolgt for rom så vi teltet i Hagen og koste oss med det.
Stekt torsk med melon på tallerken var en god treff. Vi gikk tur til melkesletto og fikk fantastisk utsikt.

Takk, travellinglighte