Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
TripadvisorUSD 169
Agoda.comUSD 177
Anmeldt 30. september 2019

Vi reiser ofte mellom Salangen og Tromsø, og spiser da som regel middag på Vollan Gjestestue. Oftest velger vi «Dagens rett» for den kan vi få servert med en gang, og den har inkludert kafe i samme prisen. Også 3 andre middagsretter kan man få servert uten venting, men ikke med kaffe inkludert.

På vår biltur til Tromsø var «Reinsdyrskarbonader med tilbehør» dagens rett. Av erfaring vet vi at denne retten er god, så vi hadde ingen betenkeligheter med å velge den. Denne dagen var karbonadene litt for salt, skjønt likevel velsmakende.

På returen fra Tromsø var «Gammeldags lapskaus med salt fårekjøtt» dagens middagsvalg. Denne retten smaker godt, men er ikke akkurat verdens beste. Lapskaus er likevel et godt valg, når man har det travelt, og har lyst til å kjøre videre raskest mulig . Den spises lett, og man blir ikke for tung og dorsk etter maten.
Det er svært sannsynlig at vi stopper ved Vollan Gjestestue for å spise middag neste gang vi skal til Tromsø.

Romtips: Min anmeldelse gjelder kafeteriadelen av Vollan Gjestestue
Dato for oppholdet: september 2019
Takk, sny1944
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Dro en ettermiddag for å kjøpe oss middag. Sjekka menyen i forkant og "heimlaga burger" fristet da de virkelig solgte den inn med lokale rådvarer osv. Kunne ikke blitt mer skuffet. Både dressing og hambrød var langt fra hjemmelaget og salaten hadde de ikke hatt tid å ta på burgeren men var ved siden av med litt paprika og en agurkskive. Potetbåtene var seige. Dette var alt for dårlig mtp lovnadene i menyen, stor skuffelse!!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, HegeMichelleE
Anmeldt 12. oktober 2018

Jeg bodde her i to dager i forbindelse med jobb møter.
Kjempefint og nytt.
Absolutt et av de bedre steder jeg har bodd på jobbreise.
Hotellet ligger også fint til i Nordkjosbotn med mye fin natur og spennende aktiviteter.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Sproqet
Thomas W, Resepsjonssjef på Vollan Gjestestue , svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig glad for at du er fornøyd med ditt opphold. Ha en fin dag!

Anmeldt 20. juli 2018

BELIGGENHET: Tradisjonsrikt sted i Nordkjosbotn sentrum nær Coop Extra, Circle K og to kiosker/gatekjøkken. Like ved Nordkjoselva (bademuligheter i elveparken). Stor parkeringsplass.
ROM i hovedbygningen: Litt små, men bra dobbeltrom lux med lite kjøleskap, stor tv, vannkoker med kaffe/te-poser. Veldig gode senger. Godt utstyrt bad, men skillevegg eller forheng mellom dusjen og resten av badet mangler, så halve badegulvet kan bli vått ved dusjing. Vi savnet bruksanvsinsing eller forklaring til bruk av lufteanlegget/varmen på rommet og på badet.
MAT: Normalt, god frokost - selvfølgelig med Balsfjordost som et alternativ. Restauranten server mye kortreist og hjemmelaget mat. Kjøttkakene her var bedre enn de på fleste andre veikroer jeg har prøvd, med god ertestuing og kokte poteter uten hinne/snerk. Dessuten nyrørte tyttebær (noe som er sjelden vare andre steder). Salat med kyllingfilet ble også prøvd, og den var også veldig bra.

Dato for oppholdet: juli 2018
3  Takk, Turistsjef-Johansen
Thomas W K, Front Office Manager på Vollan Gjestestue , svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Tusen takk for en hyggelig og utfyllende tilbakemelding!
Vi skal ta opp de tingene du nevner som trenger forbedring, og finne en god løsning på dette.

Ha en fin dag!

Anmeldt 23. oktober 2016 via mobile enheter

Den på menyen stemmer ikke , dobbelt sjekk med de i kassen. Jeg oppfordret de til å endre det. Kunne blitt fatalt for oss. God mat, frossen grønnsaker tok ned smaken dog. Middag mellom gatekjøkken-kafe nivå.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Hilde R