Booking.comUSD 178
eDreamsUSD 178
CheapTicketsUSD 178
Orbitz.comUSD 178
Anmeldt 23. august 2020

For meg som kjører en del på E6 på jobbreise i nord er dette blidt fast stopp for overnatting og/eller middag.
Gidder ikke kjøre inn til Tromsø for hotell, god mat og kanskje en vin i lobbybaren etter at jeg oppdaget dette alternativet. Store fine rom som en kan gjøre kontorarbeidet fra. God tradisjonell mat. Koselig lobby for et glass vin. Enkel parkering. Grei frokost. Fint å kunne ta en jogge tur langs Nordkjosenelva før en sjekker ut og kjører videre. Har en litt bedre tid kan en bruke en time eller to med fluestanga

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, taikokaffel
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Booka her og hadde svært lave forventninger fordi hotellet ligger liksom bare i et veikryss. Ble tatt helt på senga av meget hyggelig betjening, smakfullt innredede rom, helt nyoppussa?()! Deilige senger og alt var skinnende rent. God frokost. Reiser herfra med smil om munnen, godt opplagt.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, kjetilhugo
Anmeldt 30. september 2019

Vi reiser ofte mellom Salangen og Tromsø, og spiser da som regel middag på Vollan Gjestestue. Oftest velger vi «Dagens rett» for den kan vi få servert med en gang, og den har inkludert kafe i samme prisen. Også 3 andre middagsretter kan man få servert uten venting, men ikke med kaffe inkludert.

På vår biltur til Tromsø var «Reinsdyrskarbonader med tilbehør» dagens rett. Av erfaring vet vi at denne retten er god, så vi hadde ingen betenkeligheter med å velge den. Denne dagen var karbonadene litt for salt, skjønt likevel velsmakende.

På returen fra Tromsø var «Gammeldags lapskaus med salt fårekjøtt» dagens middagsvalg. Denne retten smaker godt, men er ikke akkurat verdens beste. Lapskaus er likevel et godt valg, når man har det travelt, og har lyst til å kjøre videre raskest mulig . Den spises lett, og man blir ikke for tung og dorsk etter maten.
Det er svært sannsynlig at vi stopper ved Vollan Gjestestue for å spise middag neste gang vi skal til Tromsø.

Romtips: Min anmeldelse gjelder kafeteriadelen av Vollan Gjestestue
Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, sny1944
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Dro en ettermiddag for å kjøpe oss middag. Sjekka menyen i forkant og "heimlaga burger" fristet da de virkelig solgte den inn med lokale rådvarer osv. Kunne ikke blitt mer skuffet. Både dressing og hambrød var langt fra hjemmelaget og salaten hadde de ikke hatt tid å ta på burgeren men var ved siden av med litt paprika og en agurkskive. Potetbåtene var seige. Dette var alt for dårlig mtp lovnadene i menyen, stor skuffelse!!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, HegeMichelleE
Anmeldt 12. oktober 2018

Jeg bodde her i to dager i forbindelse med jobb møter.
Kjempefint og nytt.
Absolutt et av de bedre steder jeg har bodd på jobbreise.
Hotellet ligger også fint til i Nordkjosbotn med mye fin natur og spennende aktiviteter.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Sproqet
Thomas W, Resepsjonssjef på Vollan Gjestestue , svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig glad for at du er fornøyd med ditt opphold. Ha en fin dag!