Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Polar Park på
2-Hour Wolf Visit
1 anmeldelse
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig og rolig park. Fikk se mating av dyrene, fin opplevelse. Ser ut til at dyrene trives og har det bra (til å være i fangenskap) Veldig behjelpelig og hyggelig betjening.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Randi Sund L
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

420 kroner for en voksen og en fireåring er en horribel pris når man i praksis ikke får sett stort annet enn inngjerdet skog. Det kunne kanskje vært en idé med billigere billetter når det ikke er fóring eller guidete turer.
Har vært i parken en gang tidligere. På vinterstid, i mørket med lommelykter. Det var en flott opplevelse. Dessverre var opplevelsen i dag såpass negativ at vi ikke kommer tilbake.

Dato for opplevelse: juli 2018
4  Takk, gecc01
Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Å sitte på kne midt blant en ulveflokk er en helt spesiell opplevelse og i utgangspunktet kanskje ikke noen god idé. Men med et dyktig og profesjonelt personale tilstede ble dette et uforglemmelig møte! Dyrene ellers virker også å bli godt ivaretatt.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Jonas N
Anmeldt 7. august 2017

En ambivalent opplevelse!
Positivt: Lille jenta vår elsket seg der! Vi fikk se alle unntatt ett dyr, og var fornøyd med det :) Parken er frodig og koselig og du får et fint inntrykk!
Maten (finnbiff) grillet i lavvoen var noe av det beste vi har spist på lenge! Prisen var ikke avskrekkende, fram til ungene går amok i giftshopen - DET kan fort bli dyrt!
Guiden på omvisningen var flink!

Negativt:
Samtlige ansatte vi møtte på må ta seg et kurs i kundebehandling! Slett service!
Dårlig skiltet i parken. Hver gang veien deler seg, undrer man seg hvilke dyr man kan treffe den ene eller den andre veien!!
Tidvis tungt å gå opp alle bakkene.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Monasofie
Anmeldt 19. juli 2017

Torsdag 22. juni 2017 besøkte jeg Polar for tredje gang, en gang om vinteren og to om sommeren, alle tre gangene sammen med familie. Parken passer for alle, men mitt inntrykk er at barn setter ekstra stor pris på opplevelsen i parken.

Det smarteste er å besøke parken på den tiden av dagen, når dyrene mates av de ansatte, for da får man alltid anledning til å studere dyrene på nært hold. Foruten ville dyr som ulv, brunbjørn, jerv, gaupe, fjellrev, moskus, elg, rein, m.fl., får en også anledning til å studere tamme dyr som sau, geit, kyr, gjess og hønsefugler.
I tillegg har Parken diverse lekemuligheter for barn, foruten muligheter for grilling og bespisning av medbrakt mat.

Inngangen til parkområdet går gjennom stedets kombinerte kafeteria m/salgsbod av diverse suvenirer. Her kjøper man også inngangsbilletter til Polar Park. Billettene var forholdsvis kostbar sist jeg besøket Polar Park, 22. juni 2017: kr 260,- for voksne og kr 160.- for barn.
Tidspunkter for foring, åpningstider, priser, m.m. finner man på Polar Park sin hjemmeside. Man tar av til parken fra E6 i Salangsdalen, Bardu kommune; og avkjørselen er godt oppmerket.

Området har gangstiers, og bare de ansatte kan kjøre med motoriserte fartøy. Noen av stiene er relativt bratt, så jeg kan vanskelig forestille meg at rullestolbrukere kan kjøre på de bratteste stiene – Polar Park ligger jo i et villmarksområde et godt stykke nord for polarsirkelen.

Parken besøkes ofte av barnehager og andre grupper, foruten familier og enkeltpersoner. Selv har jeg opplevd den sammen med familie med barn, og jeg vil sterkt anbefale et besøk i Polar Park – kanskje den nordligste parken med ville dyr i hele verden. Det å oppleve parken vinterstid, etter at bjørnene er kommet ut av hiene sine, var for meg det mest spesielle.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, sny1944