Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Polar Park på
2-Hour Wolf Visit
1 anmeldelse
Anmeldt 12. juli 2020

Besøkte parken som en familie på 4. Rolig park med store områder. Kan være slitsomt for småføtter, så en vogn kan være lurt. Parken er veldig dårlig skiltet. Kartene er heller ikke helt logisk. Hvis du som oss er helt ny der så er det lettere å gå seg vil. En anbefaling til parken er å tegne skilt på asfaltflatene med piler hver vei, for du kan gå deg en laaaang tur etter å ha sett rein uten å skjønne hvor du skal. Ellers en helt ok opplevelse, men ikke noe man skal se på flere ganger. Billig også 800.- Nok for en familie i inngang

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Lana S
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig og rolig park. Fikk se mating av dyrene, fin opplevelse. Ser ut til at dyrene trives og har det bra (til å være i fangenskap) Veldig behjelpelig og hyggelig betjening.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Randi Sund L
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

420 kroner for en voksen og en fireåring er en horribel pris når man i praksis ikke får sett stort annet enn inngjerdet skog. Det kunne kanskje vært en idé med billigere billetter når det ikke er fóring eller guidete turer.
Har vært i parken en gang tidligere. På vinterstid, i mørket med lommelykter. Det var en flott opplevelse. Dessverre var opplevelsen i dag såpass negativ at vi ikke kommer tilbake.

Dato for opplevelse: juli 2018
4  Takk, gecc01
Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Å sitte på kne midt blant en ulveflokk er en helt spesiell opplevelse og i utgangspunktet kanskje ikke noen god idé. Men med et dyktig og profesjonelt personale tilstede ble dette et uforglemmelig møte! Dyrene ellers virker også å bli godt ivaretatt.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Jonas N
Anmeldt 7. august 2017

En ambivalent opplevelse!
Positivt: Lille jenta vår elsket seg der! Vi fikk se alle unntatt ett dyr, og var fornøyd med det :) Parken er frodig og koselig og du får et fint inntrykk!
Maten (finnbiff) grillet i lavvoen var noe av det beste vi har spist på lenge! Prisen var ikke avskrekkende, fram til ungene går amok i giftshopen - DET kan fort bli dyrt!
Guiden på omvisningen var flink!

Negativt:
Samtlige ansatte vi møtte på må ta seg et kurs i kundebehandling! Slett service!
Dårlig skiltet i parken. Hver gang veien deler seg, undrer man seg hvilke dyr man kan treffe den ene eller den andre veien!!
Tidvis tungt å gå opp alle bakkene.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Monasofie