Gøy for store og små!

Var der med vår datter, tok Gulljakten. Det var kjempegøy! Ble akkurat passe skummelt og spennende... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Rsgamst
Alta, Norge
Spennende opplevelse

Spilte The Motel Room sammen med 4 andre. Rommet hadde mange spennede hemmeligheter og gåter... les mer

Anmeldt 28. februar 2019
Simsan3211

Anmeldt 28. desember 2017 via mobile enheter

Escape Room og Treasure Hunt som julegave og romjulsaktivitet var innertier for både tenåringer og besteforeldre. Artig opplevelse som anbefales å teste ut!

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, erlendo975
Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

Anbefales om du vil bruke hjernen og ha en hyggelig kveld med et par venner! Det er bare et rom der nå, men skulle visst komme et rom til nå i høst.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Stefan K
Anmeldt 16. august 2017

Fantastisk moro at Escape Room har funnet veien til Sørreisa! Dette var et rom med høy kvalitet, som både var utfordrende og intrikat laget. Vi var fem stykker som koste oss masse med å knekke koder og løse gåter. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, siljeica
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Gøyal hjernetrim, artig scenario som fikk en time til å forsvinne utrolig fort! Rommet Treasure Hunt godt oppbygd for å sette sansene i høygir. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Kjell Anders S
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Dette var veldig flott utført escape room. Vi har vært på escape room i utlandet og denne ligger i samme kvalitetsnivå. Per dags dato er det kun et escape room, men det kommer et senere.

De forklarer godt hvordan et escape room fungere og litt om temaet. Man får støtte gjennom hele de 60 minuttene man har, og man får eventuelt også 3 'clues'. Disse kan også byttes inn 5 ekstra minutter.

Skal ikke si noe mer enn at det er anbefalt.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Daniel M