Gøy for store og små!

Var der med vår datter, tok Gulljakten. Det var kjempegøy! Ble akkurat passe skummelt og spennende... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Rsgamst
Alta, Norge
Spennende opplevelse

Spilte The Motel Room sammen med 4 andre. Rommet hadde mange spennede hemmeligheter og gåter... les mer

Anmeldt 28. februar 2019
Simsan3211

Anmeldt 28. februar 2018 via mobile enheter

Vært og testet "The Motel room"i dag.Vi var 6 stk. I alderen 15 til 40 +.Spennende, engasjerende, artig, overraskende og passe vanskelig .Anbefales .

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Kristin E
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Morsomt med noe litt annerledes og spennende. Vi koste oss masse og hadde det veldig gøy! Anbefales!!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Ann E
Anmeldt 28. desember 2017 via mobile enheter

Escape Room og Treasure Hunt som julegave og romjulsaktivitet var innertier for både tenåringer og besteforeldre. Artig opplevelse som anbefales å teste ut!

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, erlendo975
Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

Anbefales om du vil bruke hjernen og ha en hyggelig kveld med et par venner! Det er bare et rom der nå, men skulle visst komme et rom til nå i høst.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Stefan K
Anmeldt 16. august 2017

Fantastisk moro at Escape Room har funnet veien til Sørreisa! Dette var et rom med høy kvalitet, som både var utfordrende og intrikat laget. Vi var fem stykker som koste oss masse med å knekke koder og løse gåter. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, siljeica