Gøy for store og små!

Var der med vår datter, tok Gulljakten. Det var kjempegøy! Ble akkurat passe skummelt og spennende... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Rsgamst
Alta, Norge
Spennende opplevelse

Spilte The Motel Room sammen med 4 andre. Rommet hadde mange spennede hemmeligheter og gåter... les mer

Anmeldt 28. februar 2019
Simsan3211

Anmeldt 28. mars 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt av veldig hyggelig personale, med et meget godt konsept, som passer for både store og små. Dette kan virkelig anbefales på det sterkeste. Vi kommer gjerne tilbake

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Tindri
Anmeldt 28. februar 2018 via mobile enheter

Fikk teste det nye rommet idag sammen med samboeren min.
Ett utrolig artig og spennende spill.
Virkelig god hjernetrim som setter deg på prøve!
Anbefales alle, nesten som å være med i en spenningsfilm!:D

Takk, erlendi2018
Anmeldt 28. februar 2018 via mobile enheter

Vært og testet "The Motel room"i dag.Vi var 6 stk. I alderen 15 til 40 +.Spennende, engasjerende, artig, overraskende og passe vanskelig .Anbefales .

Takk, Kristin E
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Morsomt med noe litt annerledes og spennende. Vi koste oss masse og hadde det veldig gøy! Anbefales!!

Takk, Ann E
Anmeldt 28. desember 2017 via mobile enheter

Escape Room og Treasure Hunt som julegave og romjulsaktivitet var innertier for både tenåringer og besteforeldre. Artig opplevelse som anbefales å teste ut!

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, erlendo975