Gøy for store og små!

Var der med vår datter, tok Gulljakten. Det var kjempegøy! Ble akkurat passe skummelt og spennende... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Rsgamst
Alta, Norge
Spennende opplevelse

Spilte The Motel Room sammen med 4 andre. Rommet hadde mange spennede hemmeligheter og gåter... les mer

Anmeldt 28. februar 2019
Simsan3211

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Venninnene mine tok meg med hit i forbindelse med utdrinkingslaget mitt! Anbefales. Personalet var hyggelig og rommet vi skulle løse var kreativt. Bra opplegg for venner som ville finne på noen gøy. De har et rom for barn også!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, karolinematildat
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

gjennomførte et av rommene i utdrikningslag. Vi var veldig fornøyde, og kommer garantert tilbake! Ansatte hadde også ordnet med drikke og snacks til oss som vi kunne kose oss med før morroa startet. Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Maria G
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Kjempebra rom å morsomt konsept! Prøvde rommet som heter The motel room å vi kom oss ut var 4 stk å alle fikk kjørt hjernen godt. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 128linnb
Anmeldt 28. mars 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt av veldig hyggelig personale, med et meget godt konsept, som passer for både store og små. Dette kan virkelig anbefales på det sterkeste. Vi kommer gjerne tilbake

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Tindri
Anmeldt 28. februar 2018 via mobile enheter

Fikk teste det nye rommet idag sammen med samboeren min.
Ett utrolig artig og spennende spill.
Virkelig god hjernetrim som setter deg på prøve!
Anbefales alle, nesten som å være med i en spenningsfilm!:D

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, erlendi2018