Kan absolutt anbefales!

Guttene mine på 12 og 14 prøvde The Motel Room i dag, sammen med min bror. De var alle tre veldig... les mer

Anmeldt 9. august 2019
SofieFrafjord
Tromsø, Norge
Escape House

Svært bra opplegg. Gode og smarte gåter og en hyggelig gamemaster. Anbefales å besøke om man... les mer

Anmeldt 3. august 2019
B6860BUmartinl

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Venninnene mine tok meg med hit i forbindelse med utdrinkingslaget mitt! Anbefales. Personalet var hyggelig og rommet vi skulle løse var kreativt. Bra opplegg for venner som ville finne på noen gøy. De har et rom for barn også!

Dato for opplevelse: august 2018
3  Takk, karolinematildat
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

gjennomførte et av rommene i utdrikningslag. Vi var veldig fornøyde, og kommer garantert tilbake! Ansatte hadde også ordnet med drikke og snacks til oss som vi kunne kose oss med før morroa startet. Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Maria G
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Kjempebra rom å morsomt konsept! Prøvde rommet som heter The motel room å vi kom oss ut var 4 stk å alle fikk kjørt hjernen godt. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 128linnb
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt av veldig hyggelig personale, med et meget godt konsept, som passer for både store og små. Dette kan virkelig anbefales på det sterkeste. Vi kommer gjerne tilbake

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Tindri
Anmeldt 28. februar 2018 via mobile enheter

Fikk teste det nye rommet idag sammen med samboeren min.
Ett utrolig artig og spennende spill.
Virkelig god hjernetrim som setter deg på prøve!
Anbefales alle, nesten som å være med i en spenningsfilm!:D

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, erlendi2018